نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد

تعمیر یخچال بلومبرگ در مشهد توسط خدمات تعمیرات و تعمیرگاه تک سرویس در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد.

متخصصین یخچال بلومبرگ در تک سرویس سالها تجربه و دانش فنی اندوخته از صدها تعمیرات موفق انواع یخچال های بلومبرگ و نیز تسلط بر جدیدترین مدل های یخچال بلومبرگ را در کارنامه خود داشته و لذا بهترین انتخاب شما جهت خدمات نصب  سرویس و تعمیرات یخچال بلومبرگ هستند. انواع یخچال های برند بلومبرگ از قبیل یخچال ساده  فریزر ساده  یخچال فریزر درب از بالا و درب از پایین  ساید بای ساید و غیره توسط متخصصین مجرب ما بر طبق استانداردهای بلومبرگ و در کوتاهترین زمان در منزل خودتان سرویس و تعمیر می شوند.

تعمیر یخچال بلومبرگ مشهد

امتیازات تعمیر یخچال بلومبرگ توسط تیم تک سرویس

قطعات اصلی

برای تعمیرات یخچال تکنسین های تک سرویس فقط از قطعات اصلی استفاده می‌کنند.

تکنسین های مجرب

یخچال شما توسط تکنسین های حرفه‌ای و متخصص با دقت زیاد تعمیر و سرویس می‌شود.

سرعت خدمات

تعمیر یخچال در کمترین و سریع‌ترین زمان در محل شما انجام می‌شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ چقدر هزینه دارد؟

همانطور که اشاره شد، تعمیر یخچال بلومبرگ می تواند بسیار بهتر از خرید دستگاه جدید باشد. اگر تصمیم به تعمیر آن گرفته باشید. باید بدانید که هزینه تعمیر آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

  • قطعات : هزینه مربوط به تعویض یا تعمیر قطعات.
  • نوع خرابی یخچال: این مسئله باعث افزایش یافتن هزینه ها می شود. که به گزینه اول بستگی دارد.
  • نوع قطعات خراب شده: هر قطعه تعمیری براساس نقشی که دارد، قیمت را بالا و پایین می برد.

تعیین قیمت تعمیرات یخچال بر اساس عوامل ذکر شده با یک بررسی کلی و با لحاظ قیمت های به روز در این زمینه تعیین خواهد شد.حدود هزینه های تعمیر یخچال به شرح ذیل میباشد.

برد الکترونیکی یخچال  مغز  دستگاه است که اجزای اصلی مانند کمپرسور و فن یخچال را کنترل می کند. مادربرد را نیز میتوان به عنوان برد اصلی در نظر گرفت. که وظیفه ی آن کنترل تمام اجزاست. به طور کلی، هر چیزی که بر روی یک یخچال تاثیر می گذارد. می تواند توسط مادربرد به وجود آید.اگر برد الکترونیکی یخچال نتواند کار کند. یخچال نمی تواند به درستی خنک شود. یکی از علائم کنترل پنل آسیب دیده این است که فن  چراغ ها و سایر اجزای دیگر کار نمی کنند.

با در نظر گرفتن اینکه یخچال های  تولید جدید دارای برد های تخصصی و پیشرفته تری می باشند که وظیفه آنها کنترل سایر قسمتها از جمله:

  • فن یخچال
  • کمپرسور
  • المنت  یخچال
  • درب ها
  • یخساز
  • سنسورها

و غیره می باشد، بنابراین اگر برد یخچال دچار مشکل و نقص فنی شود باید تعمیرات آن را به تعمیرکار متخصص و مجرب بسپارید و از دست کاری کردن آن بپرهیزید.

توجه داشته باشید زمانی که برد شما کار نمیکند. احتمالا یکی از قسمت ها آسیب دیده و در کمتر موردی 2 یا 3 قسمت با هم خراب میشوند.

تعویض موتور یخچال بلومبرگ

زمانی که موتور یا کمپرسور با مشکل مواجه میشود با یکی از موارد زیر روبرو خواهیم شد.

  • قطع فیوز برق ساختمان.
  • اتصال بدنه کمپرسور.
  • صدای زیاد و غیر طبیعی در حین کار کردن موتور.
  • داغ شدن بیش از حد موتور.
  • کار نکردن موتور.

هرکدام از این موارد میتواند نشان دهنده سوختن موتور یخچال بلومبرگ شما باشد.

تعمیر موتور یخچال بلومبرگ به هیچ عنوان امکان پذیر نیست و در صورت سوختن باید تعویض شود.

تعمیر و تعویض فن یخچال بلومبرگ

یکی از دلایل صدای زیاد یخچال بلومبرگ خرابی فن ها میباشد. در یخچال و ساید بای ساید از 2 تا 3 فن برای انتقال سرما و خنک کردن موتور و کندانستور استفاده میشود.

خرابی در فن یخچال بصورت های:

  • شکستگی فن.
  • قطع شدن سیم پیچ مگنتی.
  • شکستگی یا خشک شدن بلبرینگ ها.

میباشد ، البته سیستم دیفراست هم میتواند دلیل برای صدای یخچال و سوختن فن باشد.

در 50% مواقع فن قابلیت تعمیر را دارد و در 50% بقیه نیاز به تعویض آن میباشد.

شارژ گاز و نشت یابی یخچال بلومبرگ در منزل

گاز یخچال به هیچ عنوان تمام نمیشود ، خیلی از مردم فکر میکنند گاز یخچال بعد از مدتی تمام میشود ، اما این باور غلط است.

زمانی که گاز دستگاه کم میشود حتما از یک نقطه نشتی گاز داریم.

این نشتی معمولا در نقاط:

  • اواپراتور: صفحه سرما ساز یخچال.
  • کندانستور: لوله های پشت یخچال.
  • کندانستور بدنه: لوله های بدنه یخچال.
  • موتور.

زمانی که نشتی گاز داریم باید. به دقت این موارد را بررسی کنیم و از راهکار های نشت یابی گاز یخچال استفاده کنیم.

سرویسکاران یخچال بلومبرگ ابتدا نشتی را پیدا کرده و آنرا برطرف می کنند. و در نهایت تزریق گاز یا شارژ گاز را انجام میدهند.

ارورهای یخچال فریزر و ساید بای ساید بلومبرگ

ارورها در یخچال بلومبرگ با حرف E شروع می شوند و با یک عد بین 1 تا 12 اشاره به قطعه ای خاص دارد. ارورهای یخچال بلومبرگ موارد زیر می باشد.

ارور E0

در صورت بروز ارور E0 در یخچال بلومبرگ، کمپرسور یخچال و فن فریزر یکسره کار می کند. (علت یکسره کار کردن یخچال) زیرا باید دمای فریزر را به حالت متعادل برساند. پروسه فوق هر 40 دقیقه یکبار انجام می گردد.

ارور E1

ارور E1 نشان دهنده خطای سنسور اواپراتور فریزر می باشد. در زمان شروع عمل یخ زدایی یا دیفراست فریزر(Freezer)، هیتر دیفراست به مدت ۲۵ دقیقه فعالیت خواهد کرد.

ارور E2

ارور E2 نشان دهنده خطای سنسور اواپراتور یخچال می باشد.هر 40 دقیقه یکبار کمپرسور یخچال روشن می شود و سپس خاموش می شود تا دمای تعادل را در یخچال حفظ کند.

ارور E3

ارور E3 مربوط به معیوب بودن سنسور هوای یخچال می باشد. در این حالت کمپرسور باید تا زمانی که هوای داخل یخچال به حالت طبیعی خود برسد، کار کند. در این شرایط حداقل 40 دقیقه یخچال پشت سر هم کار خواهد کرد.

ارور E4

ارور E4 مربوط به معیوب بودن هیتر دیفراست می باشد. اگر فرآیند دیفراست برای 3 بار متوالی بیشتر از یک ساعت به طول بیانجامد، ارور E4 بر روی نمایشگر یخچال مشاهده می شود.و باید هیتر دیفراست را تعویض کرد.

ارور E8

ارور E8 بیانگر وجود ارور در سنسور یخساز می باشد. در این حالت یخساز یخچال کار نمی کند. پیشنهاد می شود با تکنیسین های ما برای تعمیر یخچال بلومبرگ تماس بگیرید.

ارور E9

ارور E9 حاکی از خرابی موتور یخساز یخچال می باشد. تنها راه چاره این می باشد که موتور یخساز را باز کنید و تعمیر کنید. در غیر این صورت باید موتور یخساز یخچال تعویض شود. همچنین ابتدا بهتر است یخساز را ریست کنید.

ارور E10

ارور E10 مربوط به خطای سنسور هوای Flexi Zone می باشد. اگر قسمت فلکسی زون درمدت ۴۰ دقیقه خنک نشود، موتور یخچال و فن فلکسی زون به مدت ۴۰ دقیقه کار میکند وسپس متوقف میشوند. ارور E10 خیلی جدی نیست.

ارور E11

ارور E11 مربوط به خطای سنسور اواپراتور Flexi Zone می باشد. در زمان شروع فرآیند دیفراست فلکسی زون ، هیتر دیفراست به مدت ۲۵ دقیقه کار می کند و سپس خاموش می شود. اگر ارور E11 به صورت مداوم نشان داده شود باید تکنیسین های ما برای تعمیر یخچال تماس بگیرید.

ارور E12

ارور E12 در یخچال بلومبرگ خطای هیتر ضد برفک می باشد. این اخطار در زمان پایان عمل کردن هیتر قسمت فلکسی، به وجود می آید.

تعمیر یخچال بلومبرگ مشهد

درباره برند بلومبرگ بیشتر بدانید

برند بلومبرگ یکی از باسابقه‌ترین برندهای لوازم خانگی است که تا به امروز توانسته موفقیت‌های خود را ادامه دهد. این کمپانی در سال 1883 تأسیس شده است. این شرکت در شروع کار خود، در زمینه متالوژی و جوش فلزات فعالیت داشت. اما در سال 1935، زمینه فعالیت خود را تغییر داده و به دنیای لوازم خانگی قدم گذاشته است. استفاده از فناوری‌های به روز و مطابقت دادن محصولات تولید شده با استانداردهای جهانی، آوازه این برند را بر سر زبان‌ها انداخت. این کمپانی در سال 2002 توسط هولدینگ آرچلیک خریداری شده و امروزه به عنوان یکی از برندهای معتبر این هولدینگ، فعالیت‌های خود را در تولید انواع لوازم خانگی ادامه می‌دهد.

درسال ۱۹۷۹ بلومبرگ در آلمان اولین ماشین لباسشویی با کنترل تعادل بیرونی را تولید نمود . متعاقبا در سال ۱۹۸۱ اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک خود را ساخت.
در سال ۲۰۰۲ بلومبرگ توسط شرکت آرچلیک که سومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی در اروپا است خریداری شد.
در سال ۲۰۰۴ برند جدید بلومبرگ با تولیداتی در ساختار ایستاده و توکار مجددا در سطح بین المللی راه‎اندازی شد.
به‎دنبال تولد دوباره این برند نسل دوم این محصولات به‎دنیا معرفی شده است.

لطفا برای راهنمای یک سری از مشکلات برند یخچال خود را انتخاب کنید.

تعمیر یخچال در مشهد

تعمیر یخچال در مشهد و تعمیر یخچال در منزل یکی از جمله خدماتی است. که توسط تعمیرگاه مجاز تک سرویس انجام می شود. این تعمیرات یخچال فریزر تعمیر ساید بای ساید، تعمیر یخچال در منزل ، در هر کجای شهر مشهد قابل انجام است.

تفاوتی نمیکند که یخچال شما چه مشکلی دارد. یا اینکه چه برندی دارد و شما آن را از کجا خریداری کرده‌اید. مهم انجام تعمیر یخچال در مشهد و در منزل شما با ارائه قطعات اصل و ضمانت نامه معتبر است. تعمیرات یخچال خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

‫2 دیدگاه ها

    1. احتمال فرسوده بودن لاستیک درب یخچال وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا