نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد

نمایندگی یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو (DAEWOO)در مشهد توسط خدمات تعمیرات و تعمیرگاه تک سرویس در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد.

متخصصین یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو در تک سرویس سالها تجربه و دانش فنی اندوخته از صدها تعمیرات موفق انواع یخچال های دوو و نیز تسلط بر جدیدترین مدل های یخچال ساید بای ساید دوو را در کارنامه خود داشته و لذا بهترین انتخاب شما جهت خدمات نصب  سرویس و تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو هستند. انواع یخچال های برند دوو از قبیل یخچال ساده  فریزر ساده  یخچال فریزر درب از بالا و درب از پایین  ساید بای ساید و غیره توسط متخصصین مجرب ما بر طبق استانداردهای دوو و در کوتاهترین زمان در منزل خودتان سرویس و تعمیر می شوند.

تعمیر یخچال دوو مشهد
نمایندگی یخچال دوو مشهد

امتیازات تعمیر یخچال دوو توسط تیم تک سرویس

قطعات اصلی

برای تعمیرات یخچال تکنسین های تک سرویس فقط از قطعات اصلی استفاده می‌کنند.

تکنسین های مجرب

یخچال شما توسط تکنسین های حرفه‌ای و متخصص با دقت زیاد تعمیر و سرویس می‌شود.

سرعت خدمات

تعمیر یخچال در کمترین و سریع‌ترین زمان در محل شما انجام می‌شود.

تعمیرات یخچال دوو چقدر هزینه دارد؟

همانطور که اشاره شد، تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو می تواند بسیار بهتر از خرید دستگاه جدید باشد. اگر تصمیم به تعمیر آن گرفته باشید. باید بدانید که هزینه تعمیر آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

  • قطعات : هزینه مربوط به تعویض یا تعمیر قطعات.
  • نوع خرابی یخچال: این مسئله باعث افزایش یافتن هزینه ها می شود. که به گزینه اول بستگی دارد.
  • نوع قطعات خراب شده: هر قطعه تعمیری براساس نقشی که دارد، قیمت را بالا و پایین می برد.

تعیین قیمت تعمیرات یخچال بر اساس عوامل ذکر شده با یک بررسی کلی و با لحاظ قیمت های به روز در این زمینه تعیین خواهد شد.حدود هزینه های تعمیر یخچال به شرح ذیل میباشد.

تعمیر برد یخچال ساید بای ساید دوو یکی از حساس ترین و مهم ترین مراحل عیب یابی است. که باید کاملا اصولی و تکنیکی انجام شود. باید بدانید که در صورت عدم تعمیر درست این قطعه یخچال شما از کار افتاده و عملا مجبور به تعویض یخچال خواهید بود.
تشخیص اینکه واقعا مشکل از برد یخچال است. یا خیر توسط کارشناسان مجرب تک سرویس به طور اصولی انجام شده. و در صورت لزوم تعویض آن صورت می گیرد. به عنوان مثال اگر به مشکل از کار افتادن یخچال ساید بای ساید در حین کار یا نمایش ارور مخصوص به آن برخورد کرده باشید. می توانید یکی از دلایل خرابی دستگاه را برد آن بدانید.
در مثالی دیگر می توان عدم اتصال سنسور ها با برد را مشکل جدی در این رابطه است. این مسئله در تکنولوژی این مدل یخچال ها اندکی پیچیده تر و تخصصی تر انجام خواهد شد. در تعمیر برد یخچال فریزر دوو این مشکل شایع تر است. چرا که این نوع دستگاه ها عموما بیشترین مصرف را در ایران دارند.
در صورت نیاز به تعمیر یخچال دوو و بروز مشکل از سمت برد آن باید حداقل ترین زمان ممکن در نظر گرفته شود. چرا که عدم پیگیری یا افزایش مدت زمان بوجود آمدن مشکل خسارات جبران ناپذیری را گریبان گیر دستگاه شما خواهد نمود.

  • عمیرات مدار منبع تغذیه:زمانی که دستگاه روشن نمیشود. و صفحه نمایشگر عددی را نمایش نمیدهد. به احتمال زیاد منبع تغذیه آسیب دیده است.
  • تعمیرات رله و IC های فرمان: اگر قسمتی از یخچال شما مانند. موتور   فن ها   لامپ روشنایی به احتمال زیاد یکی از رله های روی برد یا IC های فرمان و برنامه مشکل دارد.
  • IC های رگلاتور و ترایاک: وظیفه تغییرات ولتاژ و اعمال ولتاژ به نقاط مختلف برد توسط این قطعات انجام میشود. و ممکن است از کار بیافتند.
  • IC های برنامه: مغز و مرکز صادر کننده فرمان های الکترونیکی توسط IC برنامه انجام میشود. اختلال در این IC ها میتواند. دستگاه را مختل کند.
Previous
Next

تعویض فیلتر یخچال دوو

برای تعویض فیلتر ساید بای ساید دوو و تعویض فیلتر یخچال فریزر دوو باید اورجینال بودن آن به شکلی کاملا جدی در نظر گرفته شود. چرا که این موضوع با سلامت جسمی شما در رابطه است. انتخاب یک تعمیرکار مجرب برای تعویض فیلتر بسیار مهم است. فیلتر ها عموما عمر کارکردی چند ماهه تا نهایتا یک ساله دارند.
اگر یک فیلتر غیر اورجینال روی دستگاه شما نصب شود. پس از مدتی به خوبی متوجه عملکرد نادرست آن خواهید شد. این گونه فیلتر ها با اشباع شدن محتویات خود ممکن است. بر طعم آب تاثیر بگذارند. تعویض فیلتر یکی از جمله خدماتی است. که به شکلی کاملا اورجینال در زمره فعالیت های مربوط به تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در تعمیرگاه مجاز تک سرویس صورت می گیرد.

تعمیرات موتور - کمپرسور یخچال دوو

یکی از رایج ترین موارد در تعمیر یخچال و ساید بای ساید دوو  تعمیرات موتور یا کمپرسور میباشد. مواردی در موتور قابل تعمیر و الباقی نیاز به تعویض دارند. که به ترتیب عنوان میشود.

  • رله های استارت  در مواردی که کمپرسور شروع بکار نمیکند.  کمپرسور قابل تعمیر است
  • سوختن سیم پیچ اولیه در اینصورت میتوان با گذاشتن خازن کمکی موتور را تعمیر کرد.
  • قطع پایه های ( C ، S ، R ): زمانی که ارتباط بین پایه های C: مشترک  R: رانینگ و S: استارت قطع میشود. کمپرسور باید تعویض شود.
  • اورلود موتور: سنسوری داخل موتور قرار دارد تا زمانی که دما یا شدت جریان اضافی احساس میشود. برق موتور را قطع کند. در صورت خرابی این قطعه موتور باید تعویض شود.
  • خرابی روتار موتور: روتار موتور یک قطعه مکانیکی است. که وظیفه ایجاد دهش و مکش در یخچال دوو دارد. و درصورت خرابی صدای زیاد ایجاد میکند. یا کلا صدای موتور قطع میشود. در این صورت باید تعویض شود.
  • اتصال بدنه  پایه های موتور به هیچ عنوان نباید. با بدنه موتور اتصال داشته باشند. اگر اینچنین باشد. باید موتور تعویض شود.

تعمیر و تعویض فن یخچال فریزر دوو

فن بنظر قطعه ساده ای است. اما خرابی این قطعه میتواند مشکل بزرگی در سرما سازی دستگاه و حتی سلامتی موتور باشد.

مشکلات فن معمولا به یکی از اشکال زیر ظاهر میشود.

  • صدای زیاد یخچال فریرز: این صدا میتواند از داخل یخچال یا فریزر یا پشت دستگاه  قسمت موتور شنیده شود.
  • از کار افتادن: قطع شدن یک رشته سیم از فن میتواند باعث از کار افتادن آن شود.
  • چرخش کند: شرکت دوو با انجام آزمایش های متعدد به دور معینی در دقیقه برای چرخش موتور فن رسیده کم یا زیاد شدن این دور در دستگاه اختلال ایجاد میکند.
  • شکستن پروانه فن: اگر پروانه بشکند یا از جای خود به هر دلیل خارج شود. انگار فن در دستگاه شما وجود ندارد و برای یخچال مشکل بوجود می آورد.

چه زمان به تعمیر فن یخچال نیاز است؟

در صورتی که موتور یخچال سالم باشد اما خنک کنندگی آنطور که باید انجام نشود و به مرور زمان دمای مناسب بالای صفر فریزر و ۴ درجه سانتی‌گراد در یخچال به وجود نمی آید و این دما افزایش یافته و نتیجه آن گرم شدن فضای داخل یخچال است.

شما شاهد کپک زدن مواد غذایی خواهید بود که پیش‌تر ماه‌ها در یخچال بدون مشکل باقی می‌ماندند و با لمس دیواره و مواد داخل یخچال متوجه می‌شوید که عمل سرد کردن مانند سابق انجام نمی‌شود.

اینجاست که باید با متخصصان ما تماس بگیرید. تعمیرکار تخصصی به منزل شما فرستاده می‌شود و پس از بررسی‌های تخصصی ایراد کار را تشخیص می‌دهد.

 

نمایندگی یخچال اسنوا دوو مشهد

تعویض فیلتر آب یخچال فریزر دوو در مشهد

تعویض فیلتر آب یخچال دوو به صورت دوره ای و هر 6 ماه یکبار صورت می گیرد. برای تعویض فیلتر آب یخچال دوو باید دانش کافی داشته باشید.

تعویض به موقع و با کیفیت فیلتر یخچال فریزر دوو تصفیه آب یخچال :

  1.   آب را معدنی میکند
  2. نیترات به آب میدهد
  3. باعث آنتی باکتریال آب میشود .با اوصاف کلر ، رسوب ، املاح و باکتری در آبهای مناطق مختلف کشورمان نیاز اساسی نیاز اساسی به تصفیه آب میباشد .
نمایندگی یخچال اسنوا دوو مشهد

سرویس شارژ گاز کامل یخچال دوو

شارژ گاز تنها زمانی لازم است. که در یخچال یا ساید بای ساید شما نشتی وجود داشته باشد. در غیر اینصورت هیچ نیازی به شارژ گاز نیست.

گاز مبرد سرد کننده در یخچال های دوو R134a میباشد.

شارژ گاز باید با رعایت قوانین: نشت یابی  رفع نشتی  تعویض درایر   تعویض لوله مویی  درصورت مسدود بودن. شستشوی مدار با گاز R12 ، R134a ، R22 ، وکیوم مدار و تست سرمایش همراه باشد.

خدمات یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو در مشهد

مهم نیست مشکل دستگاه شما چیست. ما برای تعمیر هر مشکلی متخصص آن کار را در اختیار شما میگذاریم.

ما با آموزش های متعدد و تفکیک مشکلات یخچال دوو توانسته ایم تجربه تعمیرکاران در مشکلات مختلف بالا ببریم.

بعنوان مثال شارژ گاز یخچال دوو تخصص برخی از تکنسین های ماست که با روبرو شدن متعدد و کسب تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه به راحتی این کار را انجام میدهند.

یا برای تعویض کمپرسور متخصصینی داریم که با تمامی مشکلات و دلایل سوختن موتور
آشنایی کافی را دارند. با این کار توانسته ایم کیفیت خدمات تعمیر یخچال دوو خود را بالا ببریم.

خدمات پس از فروش نمایندگی یخچال دوو در مشهد با استفاده از موارد زیر انجام می گیرد:

  • کلیه خدمات تعمیر یخچال دوو با استفاده از قطعات فابریک و  گارانتی.
  • پس از ارائه خدمات تعمیر یخچال دوو در مشهد فاکتور و گارانتی ارائه می شود.
  • در نظر داشته باشید که برای تعمیرات یخچال دوو دستگاه از محل شما خارج نمی شود.
  • خدمات تعمیرکار آموزش دیده.
  • قوانین مشتری مداری.
  • رعایت نکات بهداشتی.

ما با آموزش های متعدد و تفکیک مشکلات یخچال دوو توانسته ایم تجربه تعمیرکاران در مشکلات مختلف بالا ببریم.

بعنوان مثال شارژ گاز یخچال دوو تخصص برخی از تکنسین های ماست که با روبرو شدن متعدد و کسب تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه به راحتی این کار را انجام میدهند.

یا برای تعویض کمپرسور متخصصینی داریم که با تمامی مشکلات و دلایل سوختن موتور.
آشنایی کافی را دارند. با این کار توانسته ایم کیفیت خدمات پس از فروش و تعمیر انواع یخچال دوو خود را بالا ببریم.

سرویس دوره ای یخچال فریزر ساید بای ساید دوو

تعمیرکاران معتقدند که سرویسهای دوره ای یخچال فریزر و یا ساید بای ساید دوو مثل شارژ گاز تعویض فیلتر  تصفیه آب و نظافت کویل های کندانسور علاوه بر کمتر شدن هزینه های مربوط به انجام تعمیرات اضطراری در افزایش راندمان یخچال دوو نیز موثر خواهد بود.گروه تک سرویس یخچال فریزر یا سای بای ساید شما را به صورت تخصصی بازدید و سرویس می‌کند.

هر وسیله ای در طی زمان کارکردش نیاز به سرویس و بازدید دارد. تا اگر مشکلی تهدیدش میکنه سریعا رفع بشه و کار به جاهای باریک  و خرابی های متعدد نکشه. این مدل یخچال ها در قسمت پشت فن دارن که رادیاتور و موتور توسط این فن خنک میشه. و  اگر در محل نصب یخچال قالی یا موکت است . و یا در منزل  حیوانات خانگی نگهداری میکنید یا یخچال تو کابینت است.  پرز و موی حیوانات و گرد و غبار فرش و موکت توسط این فن به درون کشیده میشود. و اگر در اثر این کثیفی ها فن از کار بیوفته و یا رادیاتور کثیف شود.  میتونه منجر به برفک زدن و کارکرد غیر عادی سیستم. و سوختن فن و موتور و.. منجر شود. پس لازمه سالی یه بار توسط فنی کار قسمت پشت یخچال با احتیاط سرویس و نظافت شود. تا در کارکرد یخچال اختلالی پیش نیاید و منجر به خرابی دستگاه اونم تو این اوضاع گرانی و نبود لوازم یدکی نشه!!!

هر زمان با یکی از مشکلات معمول یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو برخورد کردید با مشاوران ما تماس حاصل بفرمائید تا در اسرع وقت جهت تعمیر یخچال دوو  شما اقدام گردد.

دفترچه راهنمای یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو

سری پرایم 2 مدل DES-3700
سری پرایم 3 مدل DES-3600

سوالات متداول در تعمیرات ساید بای ساید دوو

در تعمیرات ساید بای ساید دوو و رفع بوی بد آن بهتر است تا در ابتدا هر چند وقت یکبار آنرا با جوش شیرین تمیز کنید و همیشه چند عدد زغال کوچک داخل درب آن قرار دهید.

این دما باید بین 3 الی 4 درجه سانتیگراد باشد.

تعمیر برد کار بسیار تخصصی است و باید توسط تکنسین مجرب آن انجام شود.

 

این عدم روشن شدن، در تعمیر ساید بای ساید دوو در وهله اول مربوط به مشکل برقی آن باشد. از دیگر دلایل آن می توان به کمپرسور، اورلود، و سیم های رابط اشاره کرد.

 

در این رابطه تعمیرات ساید بای ساید دوو باید دلایل مربوط به خروج لوله بلو، سیم بندی یخچال، مشکل مربوط به اواپراتور و اتصال کنتاکت ها باشد.

 

این مشکل در تعمیرات ساید بای ساید دوو هم مانند تعمیر یخچال فریزر می تواند به مشکلات مربوط به لاستیک دور درب، یا خرابی دیفراست آن باشد.

 

ارورهای ساید بای ساید و یخچال فریزر دوو

در یخچال ها و ساید بای ساید های دوو زمانی که یخچال دچار مشکلی می شود. با کمک سیستم هوشمند یخچال کد خطای آن بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. و میتوان با استفاده از این کد مشکل بوجود آمده را شناسایی کرد.

متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال دوو با دانشی که در اختیار دارند و شناخت تمامی کد های خطا در یخچال ها و ساید بای ساید های دوو این اطمینان را به مشتریان می دهند. تا مشکل بوجود آمده را در اسرع وقت حل کنند و تعمیر ساید بای ساید دوو را در محل انجام دهند. از جمله کد های خطای معمول در یخچال فریزر های دوو در زیر به آنها اشاره شده است:

  • کد F1:سنسور فن دما دچار مشکل شده است. که درستی کار نمی کند. در صورت خرابی آن باید توسط متخصص نسبت به تعمیر یخچال دوو اقدام شود.
  • کد r1:نقص سنسور دمای محیط یخچال فریزر دوو که نمی تواند دمای محیط را به درستی اندازه گیری کند.
  • کد rt:نقص سنسور دمای rt که باید توسط متخصصین نمایندگی تعمیر یخچال دوو بررسی شود.
  • کد D1:نشاندهنده ایراد موجود در سنسور دمای D که باید توسط متخصصین نمایندگی تعمیر یخچال دوو بررسی شود.
  • کد dr:معیوب بودن سنسور درب یخچال دوو که باید توسط متخصصین نمایندگی تعمیر یخچال دوو بررسی شود.
  • کد dF:معیوب بودن سنسور درب فریزر که باید توسط متخصصین نمایندگی تعمیر یخچال دوو بررسی شود.

ارورهای ساید بای ساید دوو را بشناسیم

 برخی از ارور های ساید بای ساید دوو در رابطه با تعمیرات یخچال عبارتند از:

  • کد E1: این خطا به سنسور یخچال مربوط می شود.
  • کد E2: خطای سنسور محیط
  • کد E4 : خطای سنسور دیفراست
  • کد E26: خطای یخساز
  • کد E40: خطای فن
  • کد E41: مربوط به ارتباط برد و پنل است
  • کد E13: خطای سنسور رطوبت

کد خطا و ارورهای یخچال دوو مدل S13

 

کد ارور E01 : سنسور یخچال

 

کد ارور  E02 : سنسور فریزر

 

کد ارور E03 : سنسور اواپراتور یخچال

 

کد ارور E04 : سنسور اواپراتور فریزر

 

کد ارور E07 : سرمایش ضعیف – کمبود گاز یا بیش از اندازه کار کردن دستگاه میتواند موجب بروز این خطا شود

کد ارور : نحوه نمایان کردن کد خطا

شرح ارور : پس زمینه صفحه نمایش خاموش سپس دکمه Super ref و Alarm/Mute زا به مدت ۳ ثانیه نگه بدارید

ارورها یخچال دوو مدل S10

کد ارور E01 : سنسور یخچال

کد ارور  E04 : سنسور اواپراتور فریزر

کد ارور E06 : فن فریزر

کد ارور E07 : سرمایش ضعیف

کد ارور  E09 : هیتر اواپراتور فریزر

کد ارور  E10 : سنسور محیطی

کد ارور E11 : فن کندانسور

کد ارور : نحوه نمایان کردن کد خطا

شرح ارور : باز نمودن قفل صفحه سپس Super Ref و Alarm/ Mute به مدت ۳ ثانیه نگه دارید

ارورهای یخچال دوو مدل S5+ Ref

 

کد ارور F5 : سنسور یخچال

 

کد ارور F6 : سنسور اواپراتور یخچال

 

کد ارور F3: فن یخچال

 

کد ارور F1 : سرمایش ضعیف

 

کد ارور F2 : هیتر اواپراتور یخچال

 

کد ارور  F4 : فن کندانسور

 

کد ارور  DR OP: کلید درب یخچال

 

کد ارور F8 : عدم ارتباط نمایشگر با برد فرمان

کد ارور : نحوه نمایان کردن کد خطا

شرح ارور : در صورت وجود کد خطا نمایش داده میشود و صفحه نمایش قرمز میشود

ارورهای یخچال دوو مدل S14

کد ارور E01 : سنسور یخچال

کد ارور E02 : سنسور فریزر

کد ارور  E04 : سنسور اواپراتور فریزر

کد ارور  E06 : فن فریزر

کد ارور E07 : سرمایش ضعیف

کد ارور  E09 : هیتر اواپراتور فریزر

کد ارور  E10 : سنسور محیطی

کد ارور E11 : فن کندانسور

کد ارور E12 : دمپر

کد ارور : نحوه نمایان کردن کد خطا

شرح ارور : باز نمودن قفل صفحه نمایش سپس REF TEMP و RFZ TEMP به مدت ۳ثانیه نگه دارید

 

ارور های یخچال دوو مدل S15

کد ارور E01 : سنسور یخچال

کد ارور E02: سنسور فریزر

کد ارور E04: سنسور اواپراتور فریزر

کد ارور E06: فن فریزر

کد ارور  E07 : سرمایش ضعیف

کد ارور E09 : هیتر اواپراتور فریزر

کد ارور E10 : سنسور محیطی

کد ارور E11: فن کندانسور

کد ارور  E12 : نحوه نمایان کردن کد خطا

شرح ارور : باز نمودن قفل صفحه نمایش سپس REF TEMP و RFZ TEMP به مدت ۳ ثانیه نگه دارید

ارورهای یخچال دوو مدل S20

کد خطا E01: سنسور یخچال

کد خطا E02: سنسور فریزر

کد خطا E03: سنسور اواپراتور یخچال

کد خطا E04: سنسور اواپراتور فریزر

کد خطا E06: فن فریزر

کد خطا E07: سرمایش ضعیف

کد خطا E09: هیتر اواپراتور فریزر

کد خطا E11: فن کندانسور

کد خطا E13: سنسور یخساز

کد خطا E14: دورران باد ساعتگرد یخساز (تخلیه)

کد خطا E15: دورران ساعتگرد یخساز (برگشت تخلیه)

کد خطا E16: کلید درب فریزر

کد خطا E17: کلید درب یخچال

کد خطا E88: بدون خطا

کد خطا: نحوه نمایان کردن کد خطا

شرح خطا: باز نمودن قفل صفحه نمایش سپس LIGHT و SUPER REF به مدت ۳ ثانیه نگه دارید

ارور های یخچال دوو مدل SR36

کد خطا E01: سنسور یخچال

کد خطا E02: سنسور فریزر

کد خطا E04: سنسور اواپراتور فریزر

کد خطا E06: فن فریزر

کد خطا E07: سرمایش ضعیف

کد خطا E09: هیتر اواپراتور فریزر

کد خطا E10: سنسور محیطی

کد خطا E11: فن کندانسور

کد خطا E12: دمپر

کد خطا E13: سنسور یخساز

کد خطا E14: دوران باد ساعتگرد یخسار (برگشت تخلیه)

کد خطا E15: دوران ساعتگرد یخساز (برگشت تخلیه)

کد خطا E16: کلید درب فریرز

کد خطا E17: کلید درب فریرز

کد خطا E18: کلید هوم بار

درباره برند دوو بیشتر بدانید

دوو الکترونیک DAEWOO Electronics یک شرکت کره‌ای سازنده لوازم الکترونیکی است.

 این شرکت در سال ۱۹۷۱ تأسیس و با در اختیار داشتن ۶۴ کارخانه و مراکز تحقیق و توسعه و فروش در بیش از ۴۰ کشور جهان به موفقیتی چشمگیر دست یافت. دوو پس از دو شرکت سامسونگ الکترونیکس و ال‌جی الکترونیکس بزرگترین تولیدکننده لوازم برقی در کره جنوبی به شمار می‌رود.

این شرکت پس از بحران مالی سال ۱۹۹۹ آسیا ورشکست شد. و مالکیت آن در اختیار گروهی از طلبکاران قرار گرفت. نهایتاً این شرکت در ژانویه سال ۲۰۱۳ میلادی و در مقابل دریافت ۲۷۰ میلیون دلار به  گروه دانگبو Dongbu Group که یک شرکت بزرگ گنلومرای مستقر در کره جنوبی است. فروخته شد و نام آن به  دانگبو دوو الکترونیکس Dongbu DAEWOO Electronics تغییر یافت.

لطفا برای راهنمای یک سری از مشکلات برند یخچال خود را انتخاب کنید.

تعمیر یخچال در مشهد

تعمیر یخچال در مشهد و تعمیر یخچال در منزل یکی از جمله خدماتی است. که توسط تعمیرگاه مجاز تک سرویس انجام می شود. این تعمیرات یخچال فریزر تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر یخچال در منزل ، در هر کجای شهر مشهد قابل انجام است.

تفاوتی نمیکند که یخچال شما چه مشکلی دارد. یا اینکه چه برندی دارد و شما آن را از کجا خریداری کرده‌اید. مهم انجام تعمیر یخچال در مشهد و در منزل شما با ارائه قطعات اصل و ضمانت نامه معتبر است. تعمیرات یخچال خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

‫10 دیدگاه ها

  1. سلام ساید دوو داریم تازه جا به جا شدیم اب سرد میده ولی یخسازی نمیکینه ایرادش چی میتونه باشه

    1. چون تازه جا به جا شدین یخسازی انجام نمیده حداقل 24تا48ساعت زمان میبره تا یخسازی انجام شود

    1. سلام احتمال پارگی شلنگ زیر درب یا در رفتی شلنگ از تبدیل باشه

    1. برای از بین بردن بوی نامطبوعی یخچال میتوانید از راهکارهای طبیعی استفاده کنید مثلا زغال یا قهوه و یا جوش شیرین را داخل یخچال بزاریدتا بوی نامطبوع از بین برود

    1. سلام چک کنید ببینید گزینه ICE OFF (یخساز خاموش)روی نمایشگر فعال نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا