نمایندگی یخچال نیکسان در مشهد

نمایندگی یخچال  نیکسان در مشهد توسط خدمات تعمیرات و تعمیرگاه تک سرویس در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد.

متخصصین یخچال  نیکسان در تک سرویس سالها تجربه و دانش فنی اندوخته از صدها تعمیرات موفق انواع یخچال های  نیکسان و نیز تسلط بر جدیدترین مدل های یخچال  نیکسان را در کارنامه خود داشته و لذا بهترین انتخاب شما جهت خدمات نصب  سرویس و تعمیرات یخچال  نیکسان هستند. انواع یخچال های برند  نیکسان از قبیل یخچال ساده  فریزر ساده  یخچال فریزر درب از بالا و  غیره توسط متخصصین مجرب ما بر طبق استانداردهای  نیکسان و در کوتاهترین زمان در منزل خودتان سرویس و تعمیر می شوند.

تعمیر یخچال نیکسان مشهد
نمایندگی یخچال  نیکسان مشهد

امتیازات تعمیر یخچال نیکسان توسط تیم تک سرویس

قطعات اصلی

برای تعمیرات یخچال تکنسین های تک سرویس فقط از قطعات اصلی استفاده می‌کنند.

تکنسین های مجرب

یخچال شما توسط تکنسین های حرفه‌ای و متخصص با دقت زیاد تعمیر و سرویس می‌شود.

سرعت خدمات

تعمیر یخچال در کمترین و سریع‌ترین زمان در محل شما انجام می‌شود.

تعمیرات یخچال نیکسان چقدر هزینه دارد؟

همانطور که اشاره شد، تعمیر یخچال نیکسان می تواند بسیار بهتر از خرید دستگاه جدید باشد. اگر تصمیم به تعمیر آن گرفته باشید. باید بدانید که هزینه تعمیر آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

  • قطعات : هزینه مربوط به تعویض یا تعمیر قطعات.
  • نوع خرابی یخچال: این مسئله باعث افزایش یافتن هزینه ها می شود. که به گزینه اول بستگی دارد.
  • نوع قطعات خراب شده: هر قطعه تعمیری براساس نقشی که دارد، قیمت را بالا و پایین می برد.

تعیین قیمت تعمیرات یخچال بر اساس عوامل ذکر شده با یک بررسی کلی و با لحاظ قیمت های به روز در این زمینه تعیین خواهد شد.حدود هزینه های تعمیر یخچال به شرح ذیل میباشد.

نمایندگی یخچال نیکسان مشهد

تک سرویس نمایندگی یخچال نیکسان در مشهد، با افتخار به اطلاع شما می‌رسانیم که به عنوان نمایندگی رسمی و معتبر لوازم خانگی نیکسان در شهر مشهد فعالیت می‌کنیم.

هدف ما در تک سرویس نمایندگی یخچال نیکسان، ارائه خدمات تعمیر و خدمات پس از فروش با کیفیت بالا و به موقع به مشتریان عزیز می‌باشد. تیم متخصص و ماهر ما با استفاده از قطعات اورجینال و تجهیزات حرفه ای، مشکلات و خرابی های یخچال نیکسان شما را با دقت و کارآمدی رفع می کنند.

 تک سرویس خدمات نمایندگی یخچال نیکسان مشهد، به ارائه خدمات سریع و قابل اعتماد برای مشتریان می‌دهیم. با تجربه و دانش فنی ما، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا یخچال شما را به حالت عملکرد ایده‌آل بازگردانی کنیم.

از آنجایی که اعتماد شما برای ما ارزشمند است، یک سرویس از نمایندگی یخچال نیکسان مشهد با استفاده از قیمت‌های منصفانه و خدماتی با کیفیت، تلاش می‌کنید تا شما را به دست آورد.

با تشکر از اعتماد شما، تک سرویس نمایندگی یخچال نیکسان مشهد آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

برد الکترونیکی یخچال  مغز  دستگاه است که اجزای اصلی مانند کمپرسور و فن یخچال را کنترل می کند. مادربرد را نیز میتوان به عنوان برد اصلی در نظر گرفت. که وظیفه ی آن کنترل تمام اجزاست. به طور کلی، هر چیزی که بر روی یک یخچال تاثیر می گذارد. می تواند توسط مادربرد به وجود آید.اگر برد الکترونیکی یخچال نتواند کار کند. یخچال نمی تواند به درستی خنک شود. یکی از علائم کنترل پنل آسیب دیده این است که فن  چراغ ها و سایر اجزای دیگر کار نمی کنند.

با در نظر گرفتن اینکه یخچال های  تولید جدید دارای برد های تخصصی و پیشرفته تری می باشند که وظیفه آنها کنترل سایر قسمتها از جمله:

  • فن یخچال
  • کمپرسور
  • المنت  یخچال
  • درب ها
  • یخساز
  • سنسورها

و غیره می باشد، بنابراین اگر برد یخچال دچار مشکل و نقص فنی شود باید تعمیرات آن را به تعمیرکار متخصص و مجرب بسپارید و از دست کاری کردن آن بپرهیزید.

توجه داشته باشید زمانی که برد شما کار نمیکند. احتمالا یکی از قسمت ها آسیب دیده و در کمتر موردی 2 یا 3 قسمت با هم خراب میشوند.

تعمیر برد یخچال نیکسان مشهد

تعویض موتور یخچال نیکسان

زمانی که موتور یا کمپرسور با مشکل مواجه میشود با یکی از موارد زیر روبرو خواهیم شد.

  • قطع فیوز برق ساختمان.
  • اتصال بدنه کمپرسور.
  • صدای زیاد و غیر طبیعی در حین کار کردن موتور.
  • داغ شدن بیش از حد موتور.
  • کار نکردن موتور.

هرکدام از این موارد میتواند نشان دهنده سوختن موتور یخچال نیکسان شما باشد.

تعمیر موتور یخچال  نیکسان به هیچ عنوان امکان پذیر نیست و در صورت سوختن باید تعویض شود.

نمایندگی تعمیر نیکسان

آیا یخچال نیکسان نیاز به تعمیر و خدمات تخصصی دارید؟ در یخچال نیکسان در مشهد، ما به تعمیر و نگهداری از یخچال نیکسان می‌پردازیم تا شما را از نمایندگی در مورد عملکرد دستگاه‌ها بسازیم.

تیم ما از تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه تشکیل شده است که با استفاده از دانش فنی و تجهیزات پیشرفته، به مشکلات یخچال نیکسان شما را تشخیص داده و تعمیر می‌کند. با بهره برداری از قطعات اصلی و تمام استانداردهای فنی، ما به شما ضمانت می کنیم که یخچال شما به بهترین شکل ممکن تعمیر و بهبود خواهد یافت.

نمایندگی یخچال نیکسان در مشهد با ارائه خدمات متمایز و قیمت‌های رقابتی بهترین تجربه را برای شما می‌کند. ما به شما رضایت خود را از خدماتمان و با توجه به حرفه ای و دقیق انجام می دهیم.

همچنین، ما به ارائه خدمات سریع و ماشینکاری می پردازیم. با تماس با نمایندگی یخچال نیکسان در مشهد، می‌توانید به سرعت و آسان به تعمیر و نگهداری یخچال‌های خود دست پیدا کنید.

اگر یخچال نیکسان شما به تعمیر نیاز دارید، به ما اعتماد کنید. نمایندگی یخچال نیکسان آماده استقبال از شما و رفع مشکلی است. بازدید از نمایندگی ما شما می‌توانید از خدمات حرفه‌ای و کارآمدی در یخچال نیکسان شوید.

شارژ گاز و نشت یابی یخچال نیکسان در منزل

گاز یخچال به هیچ عنوان تمام نمیشود ، خیلی از مردم فکر میکنند گاز یخچال بعد از مدتی تمام میشود ، اما این باور غلط است.

زمانی که گاز دستگاه کم میشود حتما از یک نقطه نشتی گاز داریم.

این نشتی معمولا در نقاط:

  • اواپراتور: صفحه سرما ساز یخچال.
  • کندانستور: لوله های پشت یخچال.
  • کندانستور بدنه: لوله های بدنه یخچال.
  • موتور.

زمانی که نشتی گاز داریم باید. به دقت این موارد را بررسی کنیم و از راهکار های نشت یابی گاز یخچال استفاده کنیم.

سرویسکاران یخچال نیکسان ابتدا نشتی را پیدا کرده و آنرا برطرف می کنند. و در نهایت تزریق گاز یا شارژ گاز را انجام میدهند.

برد یخچال نیکسان

خدمات پس از فروش نمایندگی یخچال نیکسان

تک سرویس در شهر مشهد  نمایندگی های رسمی نیکسان دارد که خدمات این منطقه را ارائه می دهند. نمایندگی یخچال نیکسان در مشهد، به عنوان یک مرجع معتبر برای خرید و خدمات پس از فروش یخچال‌های نیکسان عمل می‌کند.

از ویژگی های نمایندگی های یخچال نیکسان در مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. محصولات اصلی و اورجینال : نمایندگی های یخچال نیکسان در مشهد، محصولات اصلی و اورجینال این برند را عرضه می کنند. این به اطمینان می دهد که آنها از یخچال های با کیفیت و قابل اعتمادی استفاده می کنند.

  2. گستره محصولات متنوع : نمایندگی های یخچال نیکسان در مشهد، محصولات متنوعی را ارائه می دهند. این یخچال های یک درب، دو درب، سعیدبای ساید و مدل های دیگر است. با این گستره محصولات، مشتریان می توانند بر اساس نیاز خود بهترین یخچال را انتخاب کنند.

  3. خدمات پس از فروش : نمایندگی های یخچال نیکسان در مشهد، خدمات پس از فروش و خدمات پشتیبانی فنی حرفه ای را ارائه می دهد. اگر در هنگام استفاده از یخچال های نیکسان مشکلی پیش آید، مشتریان می توانند به راحتی با نمایندگی ها تماس بگیرند و پشتیبانی لازم را به عمل آورند.

  4. تخفیفات و پیشنهادهای ویژه : نمایندگی های یخچال نیکسان در مشهد به مناسبت های خاص و فصلی تخفیفات و پیشنهادهای ویژه ارائه دهنده می باشد. این امکان را می دهد که یخچال های نیکسان را با قیمت مناسبتر و ارزانتر خریداری کنند.

ارورهای یخچال فریزر نیکسان

تمامی مدل ها

کد خطا F1

سنسور اواپراتور فریزر.

کد خطا F2

 سنسور اواپراتور یخچال.

کد خطا F3

 سنسور کابین فریرز.

کد خطا F4

 سنسور کابین یخچال.

کد خطا E1

 فن فریزر.

کد خطا E2

 فن یخچال.

کد خطا H1

 هیتر اواپراتور فریزر.

کد خطا H2

 هیتر اواپراتور یخچال.

کد خطا C1

کمپرسور.

کد خطا C2

 الارم مربوط به عملکرد دمای نامناسب.

 

کمبی
کد خطا F1

 سنسور اواپراتور فریرز.

کد خطا F2

 سنسور اواپراتور یخچال.

کد خطا F3

سنسور کابین فریزر.

کد خطا F4

 سنسور کابین یخچال.

کد خطا E1

 فن فریرز.

کد خطا E2

 فن یخچال.

کد خطا H1

 هیتر اواپراتور فریزر.

کد خطا H2

 هیتر اواپراتور یخچال.

کد خطا C1

 کمپرسور.

کد خطا C2

 الارم مربوط به عملکرد دمای نامناسب.

کد خطا L1

خطای روشنایی داخل کابین.

اهم سنسور

کد خطا 10 & 50k

 برای مدل های قدیمی 50k و برای مدل های جدید 10k در نظر گرفته شده است.

نمایندگی یخچال فریزر نیکسان مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال نیکسان در مشهد با تکنولوژی روز و تیم متخصص، خدماتی را با کیفیت به شما ارائه می دهد. در فروشگاه نیکسان مشهد، تعمیر و خدمات تخصصی برای یخچال نیکسان می شود.

تیم ما از تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب پیشرفته ساخته می‌شود که با تجهیزات و استفاده از قطعات اصلی، بهترین خدمات تعمیر و نگهداری را برای یخچال نیکسان شما می‌سازید. ما با بررسی دقیق عیوب و مشکلات فنی، سریعاً آنها را تشخیص داده و با استفاده از روش‌های پیشرفته تعمیر می‌دهیم.

نمایندگی یخچال نیکسان در مشهد با استفاده از دانش فنی و تخصصی در زمینه‌های یخچال‌های نیکسان، به مشکلات پی می‌برد و راهکارهای شما را برای رفع آنها می‌دهد. همچنین، با توجه به خدمات برای خدمات، سعی در ارائه سریع، قابل اعتماد و با کیفیت داریم.

درباره برند نیکسان بیشتر بدانید

شرکت توليدی صنعتی نيکسان صنعت که در زمره پرتنوع ترين کارخانجات صنايع برودتی کشور مي باشد در سال 1372 شمسی فعالييت خود را آغاز نموده است. محصولات توليدی اين شرکت در مدت زمان کوتاهی با توجه به تنوع و کيفيت محصول جایگاه مناسبی را در بازار بدست آورده است.

اين شرکت با تلاش وکوشش شبانه روزی پرسنل متعهد و متخصص دامنه فعاليتهای خود را افزايش داده بطوريکه امروز ظرفيت توليد اين شرکت به ده برابر ظرفيت توليد اوليه خود رسيده است. در حال حاضر شرکت نيکسان صنعت با بيش از 16 نوع محصول موقعييت ممتازی را در بين صنايع برودتی کشور از آن خود ساخته است. که اين مهم باعث افزايش روزافزون تقاضای داخلی و صدور بخشی از توليدات شرکت به بازارهای آسیائی گرديده است.

يخچال و فريزرهای شرکت نيکسان صنعت در طرحها و رنگهای بی نظير براساس جديدترين استاندارد های بين الملی توليد و ارئه می گردد. اين شرکت عليرغم فعالیت کوتاه مدت خود بااستفاده از بهترين تجهيزات کنترلی و اتاق تست و خط تست مجهز کليه محصولات خود را طبق استاندارد مورد آزمايش قرار می دهد.

فوم مورد استفاده برای عايق بندی از بهترين و مرغوبترین کمپانیهای دنيا در توليد ايزوسيانات و پلی اورتان تهيه می شود که اين موضوع تاثیر فراوانی در طول عمر و مصرف انرژی دارد در محصولات توليدی شرکت نيکسان از بهترِين نوع کمپرسور که با شرايط آب و هوائی مختلف سازگار بوده ABS و در مقابل نوسانات برق مقاوم است استفاده می شود.

لطفا برای راهنمای یک سری از مشکلات برند یخچال خود را انتخاب کنید.

تعمیر یخچال در مشهد

تعمیر یخچال در مشهد و تعمیر یخچال در منزل یکی از جمله خدماتی است. که توسط تعمیرگاه مجاز تک سرویس انجام می شود. این تعمیرات یخچال فریزر تعمیر ساید بای ساید، تعمیر یخچال در منزل ، در هر کجای شهر مشهد قابل انجام است.

تفاوتی نمیکند که یخچال شما چه مشکلی دارد. یا اینکه چه برندی دارد و شما آن را از کجا خریداری کرده‌اید. مهم انجام تعمیر یخچال در مشهد و در منزل شما با ارائه قطعات اصل و ضمانت نامه معتبر است. تعمیرات یخچال خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

‫6 دیدگاه ها

  1. یخچال فریزر نیکسان داریم روزی چند بار زیر جا میوه ای اب جمع میشه و با دستمال باید جمع کنم میشه راهنمایی کنید لطفاً

    1. شیب یخچال مناسب نیست یه کاشی یا سرامیک زیر پایه های جلوی یخچال قرار بدین تا شیب به عقب باشه جوری که درب رو ول میکنید خودش بسته بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا