نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد

گروه تک سرویس

تعمیر گاه تخصصی ماشین لباسشویی مدیا در مشهد

 نمایندگی لباسشویی مدیا در مشهد ، تیم تک سرویس ماشین لباسشویی مدیا شما را در هر مدل  توسط مجرب‌ترین تعمیرکاران در محل و کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر و سرویس می‌نمایم. ما حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی شما هستیم. ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در محل شما و بدون نیاز به حمل ماشین لباسشویی به تعمیرگاه انجام شود. برای بهره‌مندی از خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی مدیا در مشهد با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

تعمیرات لباسشویی مدیا مشهد
نمایندگی لباسشویی مدیا مشهد

امتیازات تعمیر ماشین لباسشویی مدیا توسط تیم تک سرویس

قطعات اصلی

برای تعمیرات ماشین لباسشویی تکنسین های تک سرویس فقط از قطعات اصلی استفاده می‌کنند.

تکنسین های مجرب

ماشین لباسشویی شما توسط تکنسین های حرفه‌ای و متخصص با دقت زیاد تعمیر و سرویس می‌شود.

سرعت خدمات

تعمیر ماشین لباسشویی در کمترین و سریع‌ترین زمان در محل شما انجام می‌شود.

متخصصین تک سرویس آماده تعمیر لباسشویی مدیا شما

سپردن لباسشویی مدیا به تعمیرکار متخصص که در زمان کوتاه و به صورت اصولی قادر به رفع مشکل دستگاه و بازگرداندن آن به شرایط عملکرد باکیفیت خوب باشد.

تک سرویس با بیش از ده ها متخصص تعمیرات لباسشویی، بیش از هزاران مورد تعمیرات لباسشویی را در کارنامه خود دارد. متخصصین مجرب ما در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا خدمات خود را در سریعترین زمان و برطبق اصول استاندارد تعمیرات لباسشویی مدیا برای تمامی مدلها و ظرفیت های لباسشویی مدیا ارائه می نمایند.

تعمیرات لباسشویی مدیا چقدر هزینه دارد؟

حتما برای شما هم دغدغه است که هزینه تعمیرات لباسشویی مدیا تان چقدر میشود. متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی مدیا پس از بررسی و عیب یابی دستگاه هزینه حدودی تعمیر را اعلام می کنند. قیمت اعلام شده با توجه به نوع و شدت خرابی قطعات و دلایل بروز مشکل در دستگاه تخمین زده می شود. تعمیرکار اول تعیین می کند که علت ایراد موجود در ماشین لباسشویی چیست.

پس از آن  متخصصین فنی تیم تک سرویس تعیین می کند که برای رفع ایراد نیاز به انجام چه اقداماتی است. تعمیر هریک از قطعات هزینه مشخصی دارد و پاکسازی فیلترها هم زیاد گران تمام نمی شود. هزینه تعمیرات لباسشویی زمانی بالا می رود که یک یا چند قطعه تعویض شوند. چون در این شرایط قیمت قطعه جدید هم به هزینه نهایی تعمیرات اضافه می شود. ما در تعمیرگاه تخصصی ماشین لباسشویی مدیا تیم تک سرویس تلاش می کنیم که فرایند تعمیر انواع لباسشویی مدیا را با تعرفه مناسب و در عین حال استفاده از قطعات اورجینال انجام دهیم.

هزینه های تعویض سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا در مدلها و ظرفیت های مختلف متفاوت است چرا که قطعه و اجزای هر یک از آن‌ها با توجه به مدلها مورد نظر متفاوت است. بهتر است تا کمی با هزینه های نصب و خدمات آشنا شوید تا برای تعمیر لباسشویی و یا تعویض قطعات و سرویس ماشین لباسشویی با هزینه ها آشنایی داشته باشید. اصولا رنج قیمت ارائه خدمات بدین صورت است.

انواع هزینه جهت خدمات لباسشویی مدیا عبارتنداز

  • نصب ماشین لباسشویی مدیا
  • سرویس ماشین لباسشویی مدیا
  • تعمیر تایمر مکانیکی ماشین لباسشویی مدیا
  • تعمیر تایمر دیجیتالی
  • تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی مدیا
  • تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مدیا
  • تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی مدیا
  • تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی مدیا
  • تعویض میکرو سوئیچ ماشین لباسشویی مدیا
  • تعویض سه نظام، کاسه نمد و بلبرینگ
  • تعویض خرطومی لباسشویی مدیا
  • تعویض برد ماشین لباسشویی مدیا
  • تعویض موتور ماشین لباسشویی مدیا
  • تعمیر صفحه دیجیتالی لباسشویی مدیا

استفاده صحیح و نگهداری از ماشین لباسشویی مدیا

به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر ماشین لباسشویی مدیا توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:
  • استفاده بیش از حد نرمال از پودر ماشین لباسشویی باعث بهتر تمیز شدن لباسهای شما نخواهد شد.
  • برای بهتر تمیز شدن به زمانبندی و انتخاب نوع برنامه نسبت به جنس و کثیف بودن آن دقت بیشتری داشته باشید.
  • در صورت استفاده از نرم کننده ابتدا آن را با آب رقیق کنید بعد در مخزن بریزید.
  • نسبت بو نوع جنس کثیفی زمانبندی مناسبی را برای شستشو انتخاب کنید و همه را با یک درجه ثابت نشورید. تا از لباسشویی خود رضایت کامل را داشته باشید.
  • حتما نباید با سرعت دور تند نسبت به خشک شدن لباسها اقدام کرد. پس نسبت به نوع و جنس لباسهای خود دور خشک کن را تنظیم نمایید.
  • بعد از هر بار شستشو به دستگاه خود دو ساعت استراحت دهید و سپس درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید. و هر دو ماه یک بار با جرم گیر مخصوص دستگاه خود را جرم گیری نمایید.

لباسشویی دارای یک برد الکتریکی تخصصی است که وظیفه ی این برد، کنترل و هدایت کار تمامی قطعات دیگر است. و هرگونه خرابی در این برد میتواند. بخشی از عملکرد لباسشویی و کل عملکرد آن را مختل کند. همانطور که متوجه شدید. این قطعه از اهمیت فراوانی برخوردار است برای همین تاکید داریم که تعمیر آن را به یک تعمیر کار ماهر که به طور کامل با لباسشویی مدیا  آشنایی دارد بسپارید.

ارورهای ماشین لباسشویی مدیا

کد خطا E00

مشکلی در دستگاه نیست.

کد خطا E6

خطای سوختگی هیتر (المنت)   بررسی المنت – چک کردن سیم های متصل به المنت   مقدار مقاومت المنت باید بین 220 تا 250 اهم باشد – خرابی برد الکترونیک 

کد خطا E404

اشکال ارور از خرابی در مدار برد اصلی دستگاه می باشد.

کد خطا E10

مشکل این ارور از زیاد بودن مجاز سطح آب است و یا زمان زیادی صرف آبگیری می شود. علت خرابی شیر برقی   پمپ تخلیه خراب شده است. ممکن است خرابی از برد اصلی باشد.

کد خطا E11

پیغام این خطا ﻣﻘﺪار آب در وﺿﻌﯿﺖ Start/Prewash/Error/Pause  بیش از اندازه مجاز است. ممکن است خرابی از مدار برد هم باشد. ریست شود.

کد خطا E12

مشکل این خطا از آبگیری بیش از حد می باشد. خرابی از هیدروستات می باشد هیدروسنسور چک شود. خرابی از شیر برقی می باشد مقدار مقاومت شیر برقی چک شود. ممکن است خرابی از مدار برد باشد.

کد خطا E20

این خطا مربوط است به اشکال در مدار پمپ   خرابی از پمپ تخلیه است مقدار مقاومت پمپ چک شود. خرابی از مدار برد اصلی

کد خطا E21

پیغام این ارور از قفل درب دستگاه است. امکان دارد درب دستگاه به خوبی بسته نشده باشد. سوختگی میکروسوئیچ درب   خرابی مدار برد الکترونیک 

کد خطا E30

خطای در میکروسوئیچ درب دستگاه می باشد. ممکن است میکروسویچ درب سوخته باشد. خرابی برد الکترونیک

کد خطا E31

مشکل این خطا از میکروسوئیچ درب می باشد. سوختگی میکروسوئیچ درب دستگاه  میکروسوئیچ بررسی شود. ممکن است خرابی از مدار برد باشد.

کد خطا E33

پیغام این ارور مربوط است. به ﺧﺮاﺑﯽ ﺳﻨﺴﻮر ﺳﻄﺢ آب هیدروستات   مقدار اهم سنسور سطح آب چک شود. بررسی مخزن و شلنگ هیدروستات

کد خطا E34

اشکال این خطا از ﻣﺪار ﺳﻨﺴﻮر ﺣﺮارت ﺳﻨﺞ آب اﯾﺮاد ﭘﯿﺪا ﮐﺮده اﺳﺖ. خرابی از ترمیستور دما می باشد مقدار اهم سنسور چک شود.

کد خطا E35

این خطا مربوط است به ﻣﺪار ﺳﻨﺴﻮر ﺣﺮارت ﺳﻨﺞ آب اﯾﺮاد ﭘﯿﺪا ﮐﺮده اﺳﺖ. خرابی از ترمیستور دما می باشد مقدار اهم سنسور چک شود.

کد خطا E36

مشکل این ارور از ﺷﮑﺴﺘﮕﯽ اﻟﻤﻨﺖ می باشد. سوختگی و یا آسیب دیدگی هیتر مقدار مقاومت المنت چک شود. ممکن است خرابی از مدار برد هم باشد.

کد خطا E3C

پیغام این خطا ﺧﺮاﺑﯽ اﻟﻤﻨﺖ است. آسیب دیدگی و یا سوختگی المنت مقدار مقاومت هیتر بررسی شود. امکان دارد خرابی از برد باشد.

کد خطا E3D

اشکال این خطا ازنرمال نبودن نوسان برق می باشد. ممکن است خرابی از برد الکترونیک باشد.

کد خطا E40

این خطا مربوط است به اﯾﭙﺮوم در ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺧﻄﺎ در دستگاه

کد خطا E41

مشکل این ارور در ﺧﻄﺎي اﯾﭙﺮوم در ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺧﻄﺎ می باشد.

کد خطا E60

اشکال این ارور از موتور است. موتور درجا میزند – سیم کشی از مدار برد به موتور بررسی شود. سوختگی موتور   خرابی مدار برد دستگاه 

کد خطا E61

مشکل این خطا مربوط است به برد دستگاه   مدار برد قادر به تشخیص دور موتور نیست   سیم کشی از مدار برد به موتور بررسی شود – سوختگی موتور   خرابی مدار برد دستگاه

کد خطا E62

پیغام این ارور ﺧﻄﺎي ﻏﯿﺮﻣﻨﺘﻈﺮه ﺳﺮﻋﺖ ﺳﻨﺞ می باشد. خرابی از تاخو موتور مقدار اهم تاخو بررسی شود. خرابی از موتور   امکان دارد خرابی از برد باشد.

کد خطا E63

اشکال این ارور ﺳﺮﻋﺖ ﻣﻮﺗﻮر در ﺳﻪ دﻗﯿﻘﯽ ﺑﺪون ﻫﯿﭻ ﺳﯿﮕﻨﺎﻟﯽ ﺑﯿﺶ از 0 شده است – ممکن است خرابی از تاخو باشد. خرابی از مدار برد الکترونیک

کد خطا F92

علت خطا از سنسور Misty washing ( سنسور لجن ) و المانهای مربوط به آن

 

در صورتیکه مشکل شما رفع نشده است جهت تعمیر ماشین لباسشویی خود با ما تماس بگیرید

 

خرابی های متداول ماشین لباسشویی مدیا

در بیشتر مواقع شاهد این موضوع هستیم. که متخصصین ها زمانی که برای تعمیر ماشین لباسشویی اقدام می کنند. با مشکلات و خرابی های مشابه روبرو خواهند شد. معمولا ماشین های لباسشویی از نواحی خاصی دچار خرابی خواهند شد. که هر یک می تواند دلیل مشخص نیز داشته باشد و قطعا برای رفع آن می توان از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل استفاده نمود.

نشتی از کف دلایل زیادی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیلنگ لباسشویی: متداول‌ترین علت نشتی از کف لباسشویی خرابی شیلنگ‌های تخلیه و ورودی آب به داخل لباسشویی می‌باشد.
  • پمپ تخلیه لباسشویی: یکی دیگر از دلایل نشتی خرابی پمپ تخلیه و شیلنگ‌های متصل به آن است.
  • دریچه ورودی آب: از دیگر دلایل نشتی خرابی دریچه‌ی ورود آب در پشت لباسشویی می‌باشد که باید تمامی اتصالات آن بررسی شود.

یکی از اجزای مهم لباسشویی پمپ تخلیه آن می‌باشد. که وظیفه‌ی تخلیه آب از داخل دیگ شستشو به بیرون را به عهده دارد. خرابی پمپ دلایل مختلفی دارد. و با روش‌هایی می‌توان به تعمیر ماشین لباسشویی پرداخت ولی اگر پمپ سوخته باشد. باید با کمک یک تعمیرکار مجاز اقدام به تعویض پمپ تخلیه کنید.

تایمر وظیفه‌ی کنترل برنامه‌ی شستشو در لباسشویی را دارا است. تایمر با کمک سنسورها دستورات لازم برای شستشو را صادر می‌کند. اگر به هر دلیلی تایمر خراب شود. مراحل شستشو در لباسشویی به درستی انجام نمی‌شود. و شستشو مختل خواهد شد. و قطعا نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی خواهد بود.

وظیفه‌ی اصلی برد ماشین لباسشویی کنترل و هدایت فرمان‌هایی است. که از سمت دکمه استارت برای شروع کار ارسال خواهد شد. همچنین وظایف شامل دستوراتی است که تایمر در زمان شستشو ارائه خواهد داد. حال اگر به هر دلیلی برد ماشین لباسشویی آسیب ببیند به هیچ وجه نمی‌توان با ماشین لباسشویی کار کرد. و حتما باید نسبت به تعمیر لباسشویی اقدام نمود.

المنت هیتر ماشین لباسشویی نقش اساسی را در شستشو دارد. این المنت از گرم شدن کافی آب در هنگام شستشو اطمینان حاصل می‌کند. و اگر به هر دلیلی این المنت کارایی خود را نداشته باشد. شستشوی لباس‌ها با مشکل مواجه می‌شود. در صورت خرابی المنت باید تعویض گردد و تعمیر ماشین لباسشویی به درستی انجام شود.

ترمیستور در واقع سنسور دمای آب لباسشویی‌های جدید و پیشرفته است. زمانی که المنت آب را تا حد کافی گرم می‌کند. باید المنت از مدار خارج شود. در این حالت برد الکترونیکی توسط ترمیستور از این امر آگاه می‌شود. و توسط یک رله المنت را از مدار خارج می‌کند. در صورت خرابی ترمیستور آب داخل لباسشویی بیش از حد گرم شده و لباسشویی دیگر کارایی قبلی خود را نخواهد داشت. و امکان دارد. به الیاف پارچه آسیب برساند. در نتیجه قطعا به تعمیر ماشین لباسشویی نیاز خواهد بود.

تاخو وظیفه کنترل جریان ورودی برق در لباسشویی را بر عهده دارد. این جریان وارد برد الکترونیکی می‌شود. و اگر جریان ورودی به برد از جریان اولیه کمتر باشد. سرعت چرخش بیشتر شده و اگر بیشتر از جریان اولیه باشد. سرعت چرخش کمتر می‌شود. اگر به هر دلیلی تاخو آسیب ببیند کنترل سرعت از دست برد خارج می‌شود. و قطعا باید نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی اقدام کرد.

زغال ها جزئی از جریان سری مدار ماشین لباسشویی هستند. در صورت اتمام آن‌ها دیگر موتور ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود. برای رفع عیب باید زغال ها تعویض گردند. و در صورت نیافتن زغال در اندازه‌ی مناسب با انتخاب زغال بزرگ‌تر و سوهان کشیدن آن را به اندازه مناسب در می‌آورند. برای انجام این مراحل حتما باید از متخصص کمک بگیرید تا نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی در منزل اقدام نماید.

علل زیادی برای خرابی بلبرینگ وجود دارد که از آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده مداوم از لباسشویی: باید بعد از هر استفاده از آن به مدت 4 ساعت به لباسشویی استراحت داد تا اجزای آن خنک شوند.
  • ریختن بار اضافی: در صورتی که بار بیشتر از حد مجاز به لباسشویی وارد شود باعث آسیب دیدن بلبرینگ خواهد شد.
  • شستن حوله و پتو: چون پتو و حوله آب زیادی به خود جذب می‌کنند باعث از بین رفتن تعادل دیگ شده و فشار زیادی را بر بلبرینگ وارد می‌کند.

کاسه نمد معمولاً برای آب بندی به کار می‌رود و از نشت آب به بیرون جلوگیری می‌کند. در صورتی که به هر دلیلی این قطعه خراب شود. یا به درستی نصب نشود باعث نشت آب به بیرون شده. و گاها باعث آسیب رسیدن به قطعه‌های دیگر می‌شود.

در صورت خرابی شفت ماشین لباسشویی صدای ناخوشایند از آن به گوش می‌رسد. زیرا با خرابی شفت بلبرینگ‌ها به خوبی کار نخواهند کرد. و در نتیجه با لرزش‌های اضافی باعث ایجاد صدای ناهنجار می‌شود.

وظیفه‌ی این لاستیک ایجاد فاصله میان دیگ شستشو و بدنه‌ی ماشین لباسشویی می‌باشد. با استفاده از آن در زمان کارکرد ماشین لباسشویی باعث می شود. تا صداهای ناهنجاری که از چرخش با سرعت بالای دیگ ایجاد می‌شود. به بیرون درز نکند. و در صورت خرابی آن به هر دلیلی صداهای ناهنجاری به گوش خواهد رسید.

 

در صورت پارگی یا آسیب دیدگی شیلنگ تخلیه آبی که قرار بود. از لباسشویی خارج شود. دیگر خارج نمی‌شود. و دچار نشتی خواهد شد. در این صورت باید سریعاً اقدام به تعویض شیلنگ تخلیه و تعمیر ماشین لباسشویی کرد. و باید در نظر داشته باشیم. که هرگز نباید محل خروجی شیلنگ را آب بندی کنیم.

شیلنگ ورودی آب همان طور که از اسمش پیداست. عمل ورود آب از شیر را به داخل ماشین لباسشویی بر عهده دارد. حال به هر دلیلی که این شیلنگ آسیب ببیند. دیگر آب مورد نیاز ماشین لباسشویی تأمین نمی‌شود. و امکان دارد به ماشین لباسشویی آسیب برساند در نتیجه باید در صورت نشتی این شلنگ، اقدام به تعویض آن گردد.

دفترچه ماشین لباسشویی مدیا

مدل
wu- 14715 w
wu- 14715 s

درباره برند مدیا بیشتر بدانید

شرکت مایدیا که در سال 1967 تاسیس شده، یکی از شرکت های حاضر در لیست بین المللی 500 شرکت برتر دنیا ( Fortune 500 ) است. گروه مایدیا طیف وسیعی از لوازم خانگی را تولید کرده و در تولید انواع کالاهای مرتبط با تهویه مطبوع صنعتی و کولر گازی، یخچال و فریزر، لباسشویی و ظرفشویی، لوازم آشپزی بزرگ و کوچک، مایکروویو، کولرهای آبی پرتابل و پنکه، آبسردکن و تصفیه آب و آبگرمکن، جاروبرقی و لوازم روشنایی، تخصص دارد.
مایدیا 108.000 نیروی متخصص در بیش از 200 کشور جهان و 21 کارخانه در سراسر جهان دارد و یکی از شرکای معتمد رخدادهای جهانی است. این شرکت در یکی از پروژه های اخیر خود، استادیوم های ورزشی برزیل را برای مسابقات ورزشی اخیر این کشور به دستگاه های تهویه مطبوع تجهیز نموده است.

در صورتی که به متخصص حرفه ای و با تجربه برای تعمیر لباسشویی نیاز دارید ما میتوانیم در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنیم.

لطفا برای راهنمای یک سری از مشکلات برند ماشین لباسشویی خود را انتخاب کنید.

چگونه یک تعمیرکار مناسب لباسشویی مدیا در مشهد را پیدا کنم؟

بسیاری از متخصصین تازه‌کار نه‌تنها شناخت کافی از شیوه‌های تعمیرات لباسشویی ندارند بلکه حتی نمی‌توانند به‌خوبی دلیل مشکلات را بیابند.

از طرفی دیگر بیشتر افراد تازه‌کار اولویت را بر روی تعویض قطعات قرار می‌دهند. و تجربه و یا سررشته‌ای از تعمیر و بکار گیری قطعات مختلف ندارند. و همین مورد سبب می‌شود تا نه‌تنها قطعات فابریک از لباسشویی خارج شود. بلکه هزینه‌های بیشتری هم بر روی دوش کارفرما قرار بگیرد.

مسلماً اگر شما نیز قصد تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد را داشته باشید حتماً با تبلیغات زیادی از تعمیرکاران مواجه شده‌اید که هرکدام نیز ادعا می‌کنند در حرفه خود ممتاز هستند.

وجود این‌همه فنی کار انتخاب را برای افرادی که قصد تعمیر لباسشویی در مشهد را دارند اندکی دشوار کرده است چراکه آن‌ها با گزینه‌های بسیار زیادی مواجه هستند که هرکدام به نسبت هزینه تجربه و زمان تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

 تک سرویس یکی از باسابقه و البته حرفه‌ای درزمینهٔ تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد می‌باشد که کارنامه‌ای درخشان در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی در مشهد دارد.

از حرفه‌ای‌ترین متخصصین این زمینه می‌باشد. که هرکدام دوره‌های متعددی را در زمینه تخصصی خود گذرانده‌اند. و به همین جهت نه‌ تنها به‌خوبی می‌توانند ریشه مشکلات شما را بیابند. بلکه می‌توانند با کمترین هزینه نیز اقدام به رفع آن‌ها نمایند.

اگر شما نیز به دنبال تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد هستید. می‌توانید هم‌اکنون با کارشناسان ما در تیم تک سرویس تماس حاصل فرمایید و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا