نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد توسط خدمات تعمیرات و تعمیرگاه تک سرویس در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد.

متخصصین یخچال  الکترواستیل در تک سرویس سالها تجربه و دانش فنی اندوخته از صدها تعمیرات موفق انواع یخچال های  الکترواستیل و نیز تسلط بر جدیدترین مدل های یخچال  الکترواستیل را در کارنامه خود داشته و لذا بهترین انتخاب شما جهت خدمات نصب  سرویس و تعمیرات یخچال  الکترواستیل هستند. انواع یخچال های برند  الکترواستیل از قبیل یخچال ساده  فریزر ساده  یخچال فریزر درب از بالا و درب از پایین  ساید بای ساید و غیره توسط متخصصین مجرب ما بر طبق استانداردهای  الکترواستیل و در کوتاهترین زمان در منزل خودتان سرویس و تعمیر می شوند.

الکترواستیل
نمایندگی یخچال الکترواستیل مشهد

امتیازات تعمیر یخچال الکترواستیل توسط تیم تک سرویس

قطعات اصلی

برای تعمیرات یخچال تکنسین های تک سرویس فقط از قطعات اصلی استفاده می‌کنند.

تکنسین های مجرب

یخچال شما توسط تکنسین های حرفه‌ای و متخصص با دقت زیاد تعمیر و سرویس می‌شود.

سرعت خدمات

تعمیر یخچال در کمترین و سریع‌ترین زمان در محل شما انجام می‌شود.

تعمیرات یخچال الکترواستیل چقدر هزینه دارد؟

همانطور که اشاره شد، تعمیر یخچال  الکترواستیل  می تواند بسیار بهتر از خرید دستگاه جدید باشد. اگر تصمیم به تعمیر آن گرفته باشید. باید بدانید که هزینه تعمیر آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

  • قطعات : هزینه مربوط به تعویض یا تعمیر قطعات.
  • نوع خرابی یخچال: این مسئله باعث افزایش یافتن هزینه ها می شود. که به گزینه اول بستگی دارد.
  • نوع قطعات خراب شده: هر قطعه تعمیری براساس نقشی که دارد، قیمت را بالا و پایین می برد.

تعیین قیمت تعمیرات یخچال بر اساس عوامل ذکر شده با یک بررسی کلی و با لحاظ قیمت های به روز در این زمینه تعیین خواهد شد.حدود هزینه های تعمیر یخچال به شرح ذیل میباشد.

تعمیر برد یخچال الکترواستیل مشهد

برد الکترونیکی یخچال  مغز  دستگاه است که اجزای اصلی مانند کمپرسور و فن یخچال را کنترل می کند. مادربرد را نیز میتوان به عنوان برد اصلی در نظر گرفت. که وظیفه ی آن کنترل تمام اجزاست. به طور کلی، هر چیزی که بر روی یک یخچال تاثیر می گذارد. می تواند توسط مادربرد به وجود آید.اگر برد الکترونیکی یخچال نتواند کار کند. یخچال نمی تواند به درستی خنک شود. یکی از علائم کنترل پنل آسیب دیده این است که فن  چراغ ها و سایر اجزای دیگر کار نمی کنند.

با در نظر گرفتن اینکه یخچال های  تولید جدید دارای برد های تخصصی و پیشرفته تری می باشند که وظیفه آنها کنترل سایر قسمتها از جمله:

  • فن یخچال
  • کمپرسور
  • المنت  یخچال
  • درب ها
  • یخساز
  • سنسورها

و غیره می باشد، بنابراین اگر برد یخچال دچار مشکل و نقص فنی شود باید تعمیرات آن را به تعمیرکار متخصص و مجرب بسپارید و از دست کاری کردن آن بپرهیزید.

توجه داشته باشید زمانی که برد شما کار نمیکند. احتمالا یکی از قسمت ها آسیب دیده و در کمتر موردی 2 یا 3 قسمت با هم خراب میشوند.

برد یخچال الکترواستیل

تعویض موتور یخچال الکترواستیل

زمانی که موتور یا کمپرسور با مشکل مواجه میشود با یکی از موارد زیر روبرو خواهیم شد.

  • قطع فیوز برق ساختمان.
  • اتصال بدنه کمپرسور.
  • صدای زیاد و غیر طبیعی در حین کار کردن موتور.
  • داغ شدن بیش از حد موتور.
  • کار نکردن موتور.

هرکدام از این موارد میتواند نشان دهنده سوختن موتور یخچال الکترواستیل شما باشد.

تعمیر موتور یخچال الکترواستیل به هیچ عنوان امکان پذیر نیست و در صورت سوختن باید تعویض شود.

تعمیر و تعویض فن یخچال الکترواستیل

یکی از دلایل صدای زیاد یخچال الکترواستیل خرابی فن ها میباشد. در یخچال و ساید بای ساید از 2 تا 3 فن برای انتقال سرما و خنک کردن موتور و کندانستور استفاده میشود.

خرابی در فن یخچال بصورت های:

  • شکستگی فن.
  • قطع شدن سیم پیچ مگنتی.
  • شکستگی یا خشک شدن بلبرینگ ها.

میباشد ، البته سیستم دیفراست هم میتواند دلیل برای صدای یخچال و سوختن فن باشد.

در 50% مواقع فن قابلیت تعمیر را دارد و در 50% بقیه نیاز به تعویض آن میباشد.

شارژ گاز و نشت یابی یخچال الکترواستیل در منزل

گاز یخچال به هیچ عنوان تمام نمیشود ، خیلی از مردم فکر میکنند گاز یخچال بعد از مدتی تمام میشود ، اما این باور غلط است.

زمانی که گاز دستگاه کم میشود حتما از یک نقطه نشتی گاز داریم.

این نشتی معمولا در نقاط:

  • اواپراتور: صفحه سرما ساز یخچال.
  • کندانستور: لوله های پشت یخچال.
  • کندانستور بدنه: لوله های بدنه یخچال.
  • موتور.

زمانی که نشتی گاز داریم باید. به دقت این موارد را بررسی کنیم و از راهکار های نشت یابی گاز یخچال استفاده کنیم.

سرویسکاران یخچال الکترواستیل ابتدا نشتی را پیدا کرده و آنرا برطرف می کنند. و در نهایت تزریق گاز یا شارژ گاز را انجام میدهند.

ارورهای یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترواستیل

کد خطا R1

 نمایش این کد خطا و ارور نشان می‌دهد که در سنسور یخچال مشکل و ایرادی وجود دارد. در هنگام بروز این خطا چراغ MID چشمک می‌زند. این خطا می‌تواند مربوط به خرابی مدار برد کنترل دستگاه باشد.

کد خطا F3

 از دلایل بروز این کد خطا و ارور این است که المنت بیشتر از 85 دقیقه کارکرد داشته است. این کد خطا نشان می‌دهد که هیتر باید موردبررسی قرار گیرد و اینکه احتمالاً مدار برد دچار خرابی و مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد.

کد خطا C1

 نمایش این کد خطا و ارور نشان می‌دهد که سنسور برفک‌زدایی دچار مشکل شده است و زمانی که سنسور برفک‌زدایی 5 درجه باشد دستگاه این کد خطا را نمایش می‌دهد. برای برطرف کردن آن باید میزان اهم را بررسی کرد و یا اینکه آن را تعویض نمود و احتمال دیگر اینکه برد دستگاه خراب و نیاز به تعمیر دارد.

کد خطا D1

 این کد خطا و ارور نشان می‌دهد که سنسور برفک‌زدایی دچار عیب بوده و یا اینکه اتصال کوتاه رخ‌داده است. برای رفع آن باید سنسور تعویض گردد و یا اینکه مشکلی در برد به وجود آمده و برد نیاز به تعمیر دارد.

ارورهای یخچال‌فریزر الکترواستیل مدل ES27

کد خطا E1

بروز این کد خطا مربوط به سنسور یخچال می‌باشد. با بروز این خطا و ارور احتمال خرابی و یا قطعی سنسور وجود دارد و این خرابی و یا قطعی سنسور می‌تواند ناشی از خرابی مدار برد کنترل دستگاه باشد.

کد خطا E2

بروز این خطا و ارور نشان می‌دهد که سنسور فریزر دچار مشکل شده است و این مشکل براثر خرابی و یا قطعی سنسور دمایی فریزر به وجود آمده است و درنتیجه مدار برد کنترل دستگاه باید بررسی شود احتمالاً خرابی مربوط به مدار برد کنترل دستگاه می‌باشد و نیاز به تعمیر دارد.

کد خطا E3

 بروز این خطا و ارور نشان‌دهنده این است که سنسور او اپراتور دچار مشکل شده است و این مشکل می‌تواند براثر عوامل مختلفی باشد اول اینکه احتمال دارد مدار برد الکترونیک دستگاه خراب‌شده باشد و یا اینکه المنت خراب‌شده و همچنین ممکن است ترموفیوز خراب‌شده باشد. باید هریک از عوامل بررسی گردد.

کد خطا E4

این کد خطا و ارور مربوط به سنسور محیط است و نشان می‌دهد که یکی از قطعات المنت، ترموفیوز و یا مدار برد الکترونیک دچار خرابی شده است و نیاز به تعمیر دارد.

کد خطا E5

ارور e5در یخچال الکترو استیل بروز این ارور و خطا نشان می‌دهد که سیستم تبرید دچار ایرادشده است و این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی ازجمله متوقف شدن کار کمپرسور، وجود خرابی المنت، خرابی ترموفیوز باشد و یا اینکه سنسور او اپراتور و مدار برد دچار خرابی شده است.

کد خطا E6

علت ارور e6 در یخچال الکترو استیل مدل es27 بروز این ارور و خطا نشان می‌دهد که گرمای موجود در یخچال بیش از 15 درجه می‌باشد و این ایراد می‌تواند به دلیل وجود اشکال در گاز و یا دمپر کانال هوا باشد و یا اینکه او اپراتور یخ‌زده است.

کد خطا E7

 این ارور نشان می‌دهد که مشکلی در سرمای یخچال وجود دارد و سرمای یخچال زیر 4 درجه است و احتمالاً دمپر دچار ایرادشده است و یا اینکه کانال هوا شکسته است.

کد خطا E8

بروز این خطا نشان می‌دهد که مدار برد دچار خرابی شده است و مشکلی در ارتباط بین برد اصلی و برد صفحه‌نمایش وجود دارد.

کد خطا E9

 دلیل بروز این خطا مربوط به برفک‌زدایی می‌باشد. و ممکن است اشکال از خرابی المنت، خرابی در سنسور او اپراتور باشد و یا اینکه ترموفیوز سوخته باشد و درنهایت می‌تواند علت این باشد که مدار برد خراب‌شده و نیاز به تعمیر دارد.

کد خطا E10

 این ارور نشان‌دهنده مشکل در فن او اپراتور است . این مشکل می‌تواند براثر خرابی فن او اپراتور و نبود سرمای او اپراتور باشد و همچنین ممکن است برد نیز خراب‌شده باشد.

کد خطا E11

بروز این کد نشان‌دهنده اشکال در فن کندانسور است. این مشکل ممکن است براثر خرابی و مشکل در مدار برد نیز باشد.

کد خطا E12

 این خطا و ارور نشان می‌دهد که کابل دیتا ایراد دارد و یا اینکه مدار برد دچار خرابی شده است و ارتباط بین برد اصلی و برد صفحه‌نمایش دچار مشکل شده است.

کد خطا 0E

این خطا در انواع جدید یخچال‌فریزر می‌تواند به ایراد در فن اواپرتور اشاره داشته باشد. احتمال دارد که فن نیاز به تعویض داشته باشد و یا اینکه مدار برد دچار ایرادشده باشد.

کد خطا 1E

 این خطا می‌تواند از فن کندانسور باشد و عواملی مانند سوختگی فن دستگاه و یا مشکل در مدار برد باعث بروز این خطا شده باشد.

کد خطا 2E

 این خطا نیز در محصولات جدید مربوط به کابل دیتا و یا اینکه مدار برد دچار خرابی شده است می‌باشد و نشان می‌دهد که ارتباط بین برد اصلی و برد صفحه‌نمایش دچار مشکل شده است.

ارور یخچال تک الکترواستیل مدل ESR24

کد خطا E1

 بروز این اروز در یخچال تک مربوط به سنسور یخچال می‌باشد. این ایراد می‌تواند براثر خرابی و یا قطعی سنسور یخچال باشد و احتمال دارد مدار برد کنترل دستگاه خراب‌شده باشد.

کد خطا E3

این خطا مربوط به بروز مشکل در سنسور او اپراتور است و احتمال دارد که سنسور او اپراتور خراب‌شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد و اینکه احتمالاً مدار برد الکترونیک دستگاه و یا المنت و یا ترموفیوز دچار خرابی شده‌اند.

کد خطا E4

 این خطا نشان می‌دهد که ایرادی مربوط به سنسور محیط می‌باشد و ممکن است هر یک از قطعات المنت، ترموفیوز و یا مدار برد الکترونیم دستگاه دچار خرابی شده باشند.

کد خطا E5

 این خطا نشان می‌دهد که ایراد از سیستم تبرید است و احتمالاً المنت، ترموفیوز، سنسور او اپراتور و یا مدار برد دچار خرابی شده است.

کد خطا E9

 علت این خطا برفک‌زدایی است. این مشکل می‌تواند براثر خرابی در المنت یا سوختن ترموفیوز، خرابی در سنسور او اپراتور و یا خرابی در مدار برد باشد.

کد خطا F0

 این ارور نشان می‌دهد فن او اپراتور دچار خرابی شده است که این خرابی می‌تواند ناشی از سوختگی فن او اپراتور و یا قطع کابل فن و یا اینکه برد دچار خرابی شده است، باشد.

کد خطا F1

 دلیل بروز این خطا خرابی فن کندانسور است که ممکن است ناشی از آن باشد که کابل فن به کابین قطع‌شده و یا اینکه مدار برد اصلی دچار خرابی شده است.

کد خطا ER

 این ارور نشان‌دهنده وجود ایراد در برد اصلی دستگاه می‌باشد و این ایراد می‌تواند ناشی از خرابی مدار برد اصلی و یا خرابی برد صفحه‌نمایش باشد.

مقاله : ارور های یخچال الکترو استیل

ارور فریزر تک الکترواستیل مدل ESF24

کد خطا E2

بروز این خطا نشان می‌دهد که سنسور فریزر دچار ایرادشده است و ممکن است سنسور او اپراتور دچار خرابی شده باشد و نیاز به تعویض سنسور داشته باشید و یا اینکه خرابی مربوط به المنت، ترموفیوز و یا مدار برد الکترونیک دستگاه باشد.

کد خطا E4

 این ارور نشان می‌دهد که مشکل مربوط به سنسور محیط است و احتمالاً المنت، ترموفیوز، مدار برد الکترونیک دستگاه دچار خرابی شده است.

کد خطا E5

 این خطا مربوط به ایراد در سیستم تبرید می‌باشد و احتمالاً المنت، ترموفیوز، سنسور او اپراتور و یا مدار برد دچار خرابی شده‌اند.

کد خطا E9

 علت این ارور و خطا برفک‌زدایی است. احتمال دارد ترموفیوز سوخته باشد و یا اینکه سنسور او اپراتور و یا مدار برد دچار خرابی شده باشند.

کد خطا F0

 این ارور نشان می‌دهد که خرابی مربوط به فن او اپراتور است و ممکن است فن او اپراتور سوخته باشد و یا اینکه کابل فن قطع‌شده باشد و یا اینکه برد خراب‌شده باشد.

کد خطا F1

 علت این خطا این است که فن کندانسور دچار خرابی است. این مشکل می‌تواند به این دلیل باشد که مدار برد اصلی دچار خرابی شده است.

کد خطا ER

 این خطا نشان می‌دهد که برد اصلی دستگاه دچار ایرادشده است و احتمالاً مدار برد اصلی و یا برد صفحه‌نمایش دچار خرابی شده است.

دفترچه راهنمای فارسی یخچال ساید بای ساید الکترواستیل

درباره برند الکترواستیل بیشتر بدانید

الکترواستیل در حال حاضر با ظرفیت تولید روزانه 1200 دستگاه انواع یخچال و فریزرهای خانگی و بیش از 100 دستگاه انواع یخچال و فریزرهای صنعتی  ویترینی و همچنین انواع سردخانه ها و دیگر محصولات با کیفیت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و پیشگامانِ کشور در حوزه صنایع برودتی است.

الکترواستیل 40 سال سابقه در تولید دارد و با همکاری بیش از 1000 نفر نیروی کاردان و مجرب، استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات تکنولوژی و برخورداری از شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش توانسته است اعتماد خوبی را در میان مصرف کنندگان برای خود جلب کند. تمام محصولات خانگی الکترواستیل دو سال خدمات گارانتی دارند و خدمات نصبش هم رایگان است.

درسال 1360 با انتخاب برند الکترواستیل افق جدیدی در سیاست های تجاری شرکت در زمینه برندسازی ایجاد گردید و از آن سال به بعد فعالیت خود را با نام شرکت الکترواستیل ادامه داد.
ورود فناوری جدید نوفراستیخچال و فریزر بدون برفک شرکت را برآن داشت تا با پیشنهاد بکارگیری این فناوری در فرآیند تولید یخچال و فریزهای خانگی توسط تولید کنندگان داخلی آن زمان گام جدیدی در این حوزه فعالیت برداشته شود،اما از آنجایی که طرح این موضوع با استقبال تولیدکنندگان داخلی مواجه نگردید، خود تصمیم به تولید این نسلِ مُدرن از محصولات برودتی گرفتیم.
در راه رسیدن به این هدف والا و در سال1376 تولید اولین یخچال و فریزرهای خانگی بدون برفک را به عنوان امکانی جدید با بهره گیری از تجارب قبلی خود آغاز نمودیم و از آن زمان به بعد با توسعه این فعالیت توانسته ایم سهم قابل توجه ای در تامین نیازهای مشتریان به این گونه کالاها را کسب نماید.

لطفا برای راهنمای یک سری از مشکلات برند یخچال خود را انتخاب کنید.

تعمیر یخچال در مشهد

تعمیر یخچال در مشهد و تعمیر یخچال در منزل یکی از جمله خدماتی است. که توسط تعمیرگاه مجاز تک سرویس انجام می شود. این تعمیرات یخچال فریزر تعمیر ساید بای ساید، تعمیر یخچال در منزل ، در هر کجای شهر مشهد قابل انجام است.

تفاوتی نمیکند که یخچال شما چه مشکلی دارد. یا اینکه چه برندی دارد و شما آن را از کجا خریداری کرده‌اید. مهم انجام تعمیر یخچال در مشهد و در منزل شما با ارائه قطعات اصل و ضمانت نامه معتبر است. تعمیرات یخچال خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا