نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در مشهد

تعمیر یخچال ویرپول در مشهد توسط خدمات تعمیرات و تعمیرگاه تک سرویس در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد.

متخصصین یخچال ویرپول در تک سرویس سالها تجربه و دانش فنی اندوخته از صدها تعمیرات موفق انواع یخچال های ویرپول و نیز تسلط بر جدیدترین مدل های یخچال ویرپول را در کارنامه خود داشته و لذا بهترین انتخاب شما جهت خدمات نصب  سرویس و تعمیرات یخچال ویرپول هستند. انواع یخچال های برند ویرپول از قبیل یخچال ساده  فریزر ساده  یخچال فریزر درب از بالا و درب از پایین  ساید بای ساید و غیره توسط متخصصین مجرب ما بر طبق استانداردهای ویرپول و در کوتاهترین زمان در منزل خودتان سرویس و تعمیر می شوند.

تعمیر یخچال ویرپول مشهد

امتیازات تعمیر یخچال ویرپول توسط تیم تک سرویس

قطعات اصلی

برای تعمیرات یخچال تکنسین های تک سرویس فقط از قطعات اصلی استفاده می‌کنند.

تکنسین های مجرب

یخچال شما توسط تکنسین های حرفه‌ای و متخصص با دقت زیاد تعمیر و سرویس می‌شود.

سرعت خدمات

تعمیر یخچال در کمترین و سریع‌ترین زمان در محل شما انجام می‌شود.

تعمیرات یخچال ویرپول چقدر هزینه دارد؟

همانطور که اشاره شد، تعمیر یخچال ویرپول می تواند بسیار بهتر از خرید دستگاه جدید باشد. اگر تصمیم به تعمیر آن گرفته باشید. باید بدانید که هزینه تعمیر آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

  • قطعات : هزینه مربوط به تعویض یا تعمیر قطعات.
  • نوع خرابی یخچال: این مسئله باعث افزایش یافتن هزینه ها می شود. که به گزینه اول بستگی دارد.
  • نوع قطعات خراب شده: هر قطعه تعمیری براساس نقشی که دارد، قیمت را بالا و پایین می برد.

تعیین قیمت تعمیرات یخچال بر اساس عوامل ذکر شده با یک بررسی کلی و با لحاظ قیمت های به روز در این زمینه تعیین خواهد شد.حدود هزینه های تعمیر یخچال به شرح ذیل میباشد.

برد الکترونیکی یخچال  مغز  دستگاه است که اجزای اصلی مانند کمپرسور و فن یخچال را کنترل می کند. مادربرد را نیز میتوان به عنوان برد اصلی در نظر گرفت. که وظیفه ی آن کنترل تمام اجزاست. به طور کلی، هر چیزی که بر روی یک یخچال تاثیر می گذارد. می تواند توسط مادربرد به وجود آید.اگر برد الکترونیکی یخچال نتواند کار کند. یخچال نمی تواند به درستی خنک شود. یکی از علائم کنترل پنل آسیب دیده این است که فن  چراغ ها و سایر اجزای دیگر کار نمی کنند.

با در نظر گرفتن اینکه یخچال های  تولید جدید دارای برد های تخصصی و پیشرفته تری می باشند که وظیفه آنها کنترل سایر قسمتها از جمله:

  • فن یخچال
  • کمپرسور
  • المنت  یخچال
  • درب ها
  • یخساز
  • سنسورها

و غیره می باشد، بنابراین اگر برد یخچال دچار مشکل و نقص فنی شود باید تعمیرات آن را به تعمیرکار متخصص و مجرب بسپارید و از دست کاری کردن آن بپرهیزید.

توجه داشته باشید زمانی که برد شما کار نمیکند. احتمالا یکی از قسمت ها آسیب دیده و در کمتر موردی 2 یا 3 قسمت با هم خراب میشوند.

تعویض موتور یخچال ویرپول

زمانی که موتور یا کمپرسور با مشکل مواجه میشود با یکی از موارد زیر روبرو خواهیم شد.

  • قطع فیوز برق ساختمان.
  • اتصال بدنه کمپرسور.
  • صدای زیاد و غیر طبیعی در حین کار کردن موتور.
  • داغ شدن بیش از حد موتور.
  • کار نکردن موتور.

هرکدام از این موارد میتواند نشان دهنده سوختن موتور یخچال ویرپول شما باشد.

تعمیر موتور یخچال ویرپول به هیچ عنوان امکان پذیر نیست و در صورت سوختن باید تعویض شود.

تعمیر و تعویض فن یخچال ویرپول

یکی از دلایل صدای زیاد یخچال ویرپول خرابی فن ها میباشد. در یخچال و ساید بای ساید از 2 تا 3 فن برای انتقال سرما و خنک کردن موتور و کندانستور استفاده میشود.

خرابی در فن یخچال بصورت های:

  • شکستگی فن.
  • قطع شدن سیم پیچ مگنتی.
  • شکستگی یا خشک شدن بلبرینگ ها.

میباشد ، البته سیستم دیفراست هم میتواند دلیل برای صدای یخچال و سوختن فن باشد.

در 50% مواقع فن قابلیت تعمیر را دارد و در 50% بقیه نیاز به تعویض آن میباشد.

شارژ گاز و نشت یابی یخچال ویرپول در منزل

گاز یخچال به هیچ عنوان تمام نمیشود ، خیلی از مردم فکر میکنند گاز یخچال بعد از مدتی تمام میشود ، اما این باور غلط است.

زمانی که گاز دستگاه کم میشود حتما از یک نقطه نشتی گاز داریم.

این نشتی معمولا در نقاط:

  • اواپراتور: صفحه سرما ساز یخچال.
  • کندانستور: لوله های پشت یخچال.
  • کندانستور بدنه: لوله های بدنه یخچال.
  • موتور.

زمانی که نشتی گاز داریم باید. به دقت این موارد را بررسی کنیم و از راهکار های نشت یابی گاز یخچال استفاده کنیم.

سرویسکاران یخچال ویرپول ابتدا نشتی را پیدا کرده و آنرا برطرف می کنند. و در نهایت تزریق گاز یا شارژ گاز را انجام میدهند.

ارورهای یخچال فریزر و ساید بای ساید ویرپول

ارور d

ارور d یخچال ویرپول بیانگر وجود نقصی در دمپر هوا و یا همان عایق هوا می باشد. دمپر هوا در پشت یخساز قرار دارد و وظیف آن کنترل جریان سرما از فریزر به یخچال است. برای حل این ارور در ابتدا یخچال را از برق بیرون آورده و سپس دمپر هوا را چک کنید. اگر شکسته باشد باید آن را تعویض کنید.

ارور C

زمانی که ارور C نمایش داده می شود مشکل یا از سنسور یخچال یا از سنسور فریزر است. در صورتی که این ارور در بخش پنل یخچال نمایش داده شود مشکل از سنسور یخچال می باشد ولی اگر در بخش پنل فریزر نمایش داده شود مشکل از سنسور فریزر است. برای حل این مشکل یخچال را از برق بیرون بکشید، سپس سیم های مربوط به سنسور یخچال یا فریزر را چک کنید. در صورتی که مشکل از سیم ها نبود باید سنسور مربوطه را تعویض کنید.

ارور CF

ارور CF یخچال ویرپول بیانگر وجود نقصی بین برد الکترونیکی اصلی و برد الکترونیکی صفحه نمایشگر یخچال می باشد. برای حل این مشکل ابتدا یخچال را از برق بیرون بکشید، سپس سیم های متصل به برد الکترونیکی اصلی و همینطور برد صفحه نمایشگر یخچال را چک کنید. اگر مشکل از سیم کشی ها بود آن ها را محکم کنید، در غیر این صورت با نمایندگی مربوطه تماس بگیرید تا برای تعویض برد اقدام کند.

ارور 18 یا -8

زمانی که ارور 18 F (هجده درجه فارنهایت) یا -8 C (منفی هشت درجه سانتی گراد) بر روی نمایشگر فریزر ویرپول نمایش داده می شود، بیانگر این است که دمای فریزر به شدت پایین آمده و نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد. برای حل این مشکل باید کلید فریزر را به مدت 4 ثانیه فشار دهید تا یکبار ریست شود و مجددا تنظیم شود.

ارور E0

کد خطای E0 یخچال ویرپول نشان دهنده این است که یکی از اجزای یخساز یخچال معیوب شده است. برای رفع این کد خطا باید ابتدا یخساز را باز کنید و سپس با دقت بررسی کنید که کدام یک از اجزای آن خراب شده است.

ارو E1

کد خطای E1 یخچال ویرپول نشان می دهد که سنسور یخچال دچار نقصی شده است. در ابتدا یخچال را از برق بیرون بیاورید و سپس سیم های مربوط به سنسور یخچال را چک کنید. اگر مشکل از سیم ها نیست باید سنسور را تعویض کنید.

ارور E2

ارور E2 یخچال ویرپول تقریبا شبیه ارور E1 است با این تفاوت که اینبار مشکل از سنسور فریزر است. برای حل این ارور باید همان اقدامات ارور E1 را برای سنسور فریزر انجام دهید.

ارور E3 و E4

این ارورها نشان دهنده وجود خرابی در سنسور دیفراست یخچال است که باعث می شود یخچال گرم باشد و سرمای کافی نداشته باشد. برای حل این ارور باید سنسور دیفراست تعویض شود.

ارور E5

کد خطای E5 یخچال ویرپول نشان می دهد که سنسور دیفراست فریزر خراب شده است. برای رفع این کد خطا باید سنسور فریزر تعویض شود.

ارور E6

ارور E6 یخچال ویرپول بیانگر وجود مشکلی در برد الکترونیکی اصلی یا برد الکترونیکی دیسپلی است  برای حل این ارور باید هر دو برد به دقت بررسی شوند و در صورت نیاز تعویض شود.

ارور E7 و E8

هر دو ارور E7 و E8 نشان دهنده وجود نقصی در سنسور محیطی یخچال می باشد. با خراب بودن این سنسور یخچال قادر نیست دمای محیط یخچال را به طور صحیح تشخیص دهد.

ارور E9 یخچال ویرپول

کد خطای E9 نشان می دهد که دمای فریزر در حال بالا رفتن است که این باعث می شود فریزر عملکرد خوبی را نداشته باشد. برای حل این مشکل مطمئن شوید که درب فریز بسته است. علاوه بر این باید قطعه دیفراست فریزر را به طور کامل چک کنید.

ارور EE

کد خطای EE یخچال ویرپول بیانگر ایجاد نقصی در یخساز است. برای رفع این ارور باید یخساز را باز کنید و چک کنید.

ارور 01

کد خطای 01 یخچال ویرپول نشان می دهد که مخزن آب یا دیسپنسر آب دچار خرابی شده است. برای رفع این کد خطا باید مخزن آب و همچنین لوله های متصل به آن به طور کامل بررسی شود. ممکن است لوله ها مسدود شده باشند. اگر مشکل از این ها نبود احتمالا برد الکترونیکی اصلی مشکلی پیدا کرده است.

ارور 02

زمانی که کد خطای 02 بر روی نمایشگر ویرپول نمایش داده شود به این معناست که دمپر هوا خراب شده است. باید آن را تعویض کنید.

ارور 03 و 04

زمانی که ارور 03 و 04 نمایش داده می شود یعنی عملکرد فن تبخیر کننده یا فن کندنسور دچار اختلال شده است. برای حل این ارور تمامی سیم کشی ها و کابل های فن را چک کنید، اگر شل بودند محکم کنید. اگر باز هم ارور نمایش داده شد باید فن کندانسور را تعویض کنید.

ارور 05

کد خطای 05 یخچال ویرپول نشان دهنده وجود خرابی در سنسور فریزر می باشد. حتما سنسور فریزر را چک کنید و در صورت نیاز تعویض کنید.

ارور 06

با ارور 06 شما باید متوجه شوید که سنسور یخچال خراب شده است و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

ارور 07

ارور 07 یخچال ویرپول بیانگر این است که خرابی در هیتر یا المنت دیفراست اتفاق افتاده است. در صورتی که این ارور را نادیده بگیرید ممکن است اپراتور یخچال یخ زده شود و یخچال سرمای کافی نداشته باشد.

ارور 08

یکی از مهمترین ارورهای یخچال ویرپول، ارور 08 می باشد که نشان می دهد برد الکترونیکی یخچال خراب شده است. برای رفع این ارور حتما با نمایندگی مربوطه تماس بگیرید و از روشن خاموش کردن یخچال در این حالت جلوگیری کنید.

ارور —

این ارور خرابی فن کمپرسور یا فن داخل یخچال را  خبر می دهد. در بیش تر حالت ها زمانی که این ارور نمایش داده می شود اشکال از فن داخل یخچال بوده است. با این حال برای اینکه تشخیص دهید کدامیک از فن ها عیب دارد در ابتدا ببرسی کنید که با روشن بودن کمپرسور یا موتور یخچال فن آن نیز کار می کند یا نه. اگر فن کمپرسور کار می کرد خرابی از فن داخل یخچال است.

ارور -7

ارور -7 یخچال ویرپول نشان می دهد که مشکلی در ولتاژ برق ورودی یخچال وجود دارد. همیشه سعی کنید از محافظ برق اورجینال برای یخچال خود استفاده کنید زیرا میزان ولتاژ و جریان برق ورودی به یخچال را کنترل می کند و از آسیب به قطعات آن جلوگیری می کند. برای حل این ارور به مدت 4 ثانیه دکمه آلارم یخچال را فشار دهید تا ریست شود.

ارور AL01

ارور AL01 یخچال ویرپول خرابی موجود در سنسور دما را هشدار می دهد که باعث می شود درجه یخچال به درستی نمایش داده نشود.

ارور AL02

کد خطای AL02 نشان می دهد که سنسور NTC یخچال خراب شده است. برای رفع این ارور باید به تعویض سنسور بپردازید.

ارور AL03

کد خطای AL03 نشان می دهد که سنسور فریزر دچار مشکل شده است. برای حل این کد خطا باید سیم های سنسور فریزر را چک کرده و در صورت سالم بودن خود سنسور را تعویض کنید.

درباره برند ویرپول بیشتر بدانید

ویرپول (Whirlpool) با نگارش صحیح ویرلپول (و تلفظ صحیح ورل‌پول) شرکتی آمریکایی با بازار بین‌المللی در صنعت لوازم خانگی است که فعالیت خود را از سال‌های ابتدایی قرن بیستم و با تولید ماشین لباسشویی شروع کرد. این شرکت اکنون در فهرست معتبر فورچن ۵۰۰ قرار دارد و با درآمدی نزدیک به ۲۱ میلیارد دلار و بیش از ۹۲ هزار کارمند، از فعالان قابل احترام صنعت لوازم خانگی محسوب می‌شود. ساختمان مرکزی ویرپول در بنتون هاربر میشیگان قرار دارد.

داستان ویرپول با شرکتی به‌نام Upton Machine شروع شد. لو اوپتون در سال ۱۹۱۱ به‌همراه عمویش اموری اوپتون این شرکت را راه‌اندازی کرد. اولین فروشگاه آن‌ها در سنت جوزف میشیگان بود. لو اوپتون پیش از راه‌اندازی شرکت جدید، نماینده‌ی شرکت بیمه بود و در یک قرارداد حمایت بیمه‌ای از شرکت لوازم خانگی کوچک، سرمایه‌ی خود را از دست داد. طرف قرارداد مذکور، برای جبران خسارت اوپتون، حق استفاده از پتنت یک ماشین لباسشویی دستی را به او داد.

در سال ۱۹۴۹ الیشا گری مدیریت کل شرکت را به دست گرفت و جایگزین لو اوپتون شد. در دوران پس از جنگ جهانی دوم، تقاضای بازار برای محصولات دارای مصرف کننده بسیار افزایش یافت. محصولات ویرپول شامل ماشین لباسشویی سنتی و خودکار، خشک‌کن لباس و اتو می‌شد. نام شرکت در سال ۱۹۵۰ به Whirlpool Corporation تغییر کرد. ویرپول در سال ۱۹۵۵ با شرکت Seeger Refrigerator ادغام شد و یخچال، تجهیزات تهویه هوا و پخت و پز را به لیست محصولات خود اضافه کرد. در سال ۱۹۵۷ هم در اثر ادغام این شرکت با Birtman، جاروبرقی به دسته محصولات برند ویرپول اضافه شد.

لطفا برای راهنمای یک سری از مشکلات برند یخچال خود را انتخاب کنید.

تعمیر یخچال در مشهد

تعمیر یخچال در مشهد و تعمیر یخچال در منزل یکی از جمله خدماتی است. که توسط تعمیرگاه مجاز تک سرویس انجام می شود. این تعمیرات یخچال فریزر تعمیر ساید بای ساید، تعمیر یخچال در منزل ، در هر کجای شهر مشهد قابل انجام است.

تفاوتی نمیکند که یخچال شما چه مشکلی دارد. یا اینکه چه برندی دارد و شما آن را از کجا خریداری کرده‌اید. مهم انجام تعمیر یخچال در مشهد و در منزل شما با ارائه قطعات اصل و ضمانت نامه معتبر است. تعمیرات یخچال خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا