تعمیر برد لباسشویی و یخچال ویرپول مشهد

تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی و یخچال اسنوا

لباسشویی و یخچال دارای یک برد الکترونیکی تخصصی است که وظیفه ی این برد، کنترل و هدایت کار تمامی قطعات دیگر است. و هرگونه خرابی در این برد میتواند. بخشی از عملکرد لباسشویی و یخچال و کل عملکرد آن را مختل کند. همانطور که متوجه شدید. این قطعه از اهمیت فراوانی برخوردار است برای همین تاکید داریم که تعمیر آن را به یک تعمیر کار ماهر که به طور کامل با لباسشویی و یخچال اسنوا آشنایی دارد بسپارید.

تعمیر برد لباسشویی و یخچال ویرپول مشهد

تعمیرات برد الکترونیکی لباسشویی و یخچال اسنوا

معمولاً دلیل کار نکردن صحیح قطعات موجود در یک دستگاه الکترونیکی به دلیل آسیب‌دیدن و معیوب شدن قطعات و لوازم الکترونیکی به کار رفته در آن دستگاه می باشد. امروزه لباسشویی و یخچال به عنوان یکی از اعضای جدا نشدنی هر خانه ای به حساب آمده و به عنوان یک وسیله الکترونیک پرمصرف درون خانه های ایرانی جای گرفته است و در صورتیکه این دستگاه پرمصرف دچار مشکل شود کارهای منزل به تعویق افتاده و مشکلاتی برای صاحب لباسشویی و یخچال ایجاد می گردد. با توجه به اینکه ماشین لباسشویی و یخچال یک دستگاه الکترونیکی به حساب می‌آید اکثر قطعات به کار رفته در آن نیز الکترونیکی بوده و اکثر مشکلات فنی که در لباسشویی و یخچال به وجود می آید مربوط به قسمت سیم کشی، پنل دیجیتال، صفحه کلید، سنسور ، تایمر ماشین لباسشویی و یخچال ، المنت، میکروسوئیچ درب، برد الکترونیکی لباسشویی و یخچال، واتر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی و سنسور و غیره و یخچال می باشد که هر یک از این ها نیاز به دانش کافی جهت تعمیر و یا تعویض دارند.

معمولا مشکلاتی که در قسمت های مختلف لباسشویی و یخچال پیش می آید می تواند مشکلات مربوط به قطعات الکترونیکی و یا مشکلات مکانیکی باشد در صورتی که شما نسبت به تعمیر و تعویض قطعات معیوب به موقع اقدام نمایید از ایجاد هزینه‌های بیشتر و یا صدمات جدی تر به ماشین لباسشویی و یخچال جلوگیری کرده و در بحث هزینه صرفه جویی زیادی خواهد شد.

هزینه تعمیرات برد لباسشویی و یخچال ویرپول

به هیچ عنوان هزینه های اعلامی از طرف تک سرویس به مشتری بالاتر از عرف بازار نمی باشد ما قطعا به این موضوع پایبند هستیم که رضایت مشتریان ما دلیل ماندگاری و رشد ما خواهد بود و آماده خدمت رسانی با بهترین قیمت به مشتریان عزیز خود هستیم همچنین بر اصل مشتری مداری تاکید داریم.

علل خرابی برد الکترونیکی لباسشویی و یخچال اسنوا

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی و یخچال ویرپول معمولی از یک سری قطعات ریز و درشت شامل خازن ها، فیوز ها و غیره تشکیل می گردد. در صورتی که در قسمت برق ورودی دستگاه هرگونه نوسان اضافی ایجاد گردد باعث خرابی و سوختن قطعات به کار رفته در برد الکترونیک ماشین لباسشویی و یخچال ویرپول شده و در نتیجه اگر میزان این نوسان زیاد باشد به سوختن کامل برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خواهد انجامید. همچنین در صورتی که دستگاه دچار عیب و نقصی در کارکرد خود شده باشد و آب به قسمت برد الکترونیک ماشین لباسشویی و یخچال  نفوذ کند در این قسمت اتصالی به وجود آمده و سیم پیچی داخلی دچار اتصال شده و در نتیجه برد ماشین لباسشویی و یخچال سوخته و از بین می رود. همچنین در مواردی خطر برق گرفتگی نیز وجود دارد این یکی از خطرات جانی می باشد که متوجه مصرف کننده از ماشین لباسشویی و یخچال گردد. از دیگر مواردی که ممکن است باعث خرابی و سوختن برد الکترونیک ماشین لباسشویی و یخچال گردد ایجاد آتش سوزی در ماشین لباسشویی و یخچال می باشد که در این صورت برد الکترونیکی کاملا از بین رفته و دیگر قابل استفاده نبوده و یا قابل تعمیر نمی باشد.

البته در صورتی که مشکل از قطعات به کار رفته در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی و یخچال  ویرپول باشد و به عنوان مثال خازن و یا فیوزهای به کار رفته در برد الکترونیک ماشین لباسشویی احتیاج به تعویض و تعمیر داشته باشند می توان برد را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده نموده و در صورتی که خود برد بسوزد دیگر به فکر تعمیر آن نباشید و لازم است تا برد جدیدی را تهیه نموده و آن را بر روی ماشین لباسشویی و یخچال ویرپول نصب بنمایید تا ماشین لباسشویی و یخچال بتوانند مجدداً فعالیت نماید.  بهتر است در صورتی که قصد تهیه برد برای ماشین لباسشویی و یخچال مدنظر خود را داریم حتماً یک برد الکترونیک ماشین لباسشویی و یخچال اورجینال و مناسب را تهیه نماییم چرا که در صورتی که برد الکترونیکی ماشین لباسشویی و یخچال  ویرپول از کیفیت خوب و برند اورجینال بهره نبرده باشد هزینه های زیادی برای خرید مجدد برد شامل حالمان می شود.

ارورهای یخچال فریزر و ساید بای ساید ویرپول

ارور d یخچال ویرپول بیانگر وجود نقصی در دمپر هوا و یا همان عایق هوا می باشد. دمپر هوا در پشت یخساز قرار دارد و وظیف آن کنترل جریان سرما از فریزر به یخچال است. برای حل این ارور در ابتدا یخچال را از برق بیرون آورده و سپس دمپر هوا را چک کنید. اگر شکسته باشد باید آن را تعویض کنید.

زمانی که ارور C نمایش داده می شود مشکل یا از سنسور یخچال یا از سنسور فریزر است. در صورتی که این ارور در بخش پنل یخچال نمایش داده شود مشکل از سنسور یخچال می باشد ولی اگر در بخش پنل فریزر نمایش داده شود مشکل از سنسور فریزر است. برای حل این مشکل یخچال را از برق بیرون بکشید، سپس سیم های مربوط به سنسور یخچال یا فریزر را چک کنید. در صورتی که مشکل از سیم ها نبود باید سنسور مربوطه را تعویض کنید.

ارور CF یخچال ویرپول بیانگر وجود نقصی بین برد الکترونیکی اصلی و برد الکترونیکی صفحه نمایشگر یخچال می باشد. برای حل این مشکل ابتدا یخچال را از برق بیرون بکشید، سپس سیم های متصل به برد الکترونیکی اصلی و همینطور برد صفحه نمایشگر یخچال را چک کنید. اگر مشکل از سیم کشی ها بود آن ها را محکم کنید، در غیر این صورت با نمایندگی مربوطه تماس بگیرید تا برای تعویض برد اقدام کند.

زمانی که ارور 18 F (هجده درجه فارنهایت) یا -8 C (منفی هشت درجه سانتی گراد) بر روی نمایشگر فریزر ویرپول نمایش داده می شود، بیانگر این است که دمای فریزر به شدت پایین آمده و نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد. برای حل این مشکل باید کلید فریزر را به مدت 4 ثانیه فشار دهید تا یکبار ریست شود و مجددا تنظیم شود.

کد خطای E0 یخچال ویرپول نشان دهنده این است که یکی از اجزای یخساز یخچال معیوب شده است. برای رفع این کد خطا باید ابتدا یخساز را باز کنید و سپس با دقت بررسی کنید که کدام یک از اجزای آن خراب شده است.

کد خطای E1 یخچال ویرپول نشان می دهد که سنسور یخچال دچار نقصی شده است. در ابتدا یخچال را از برق بیرون بیاورید و سپس سیم های مربوط به سنسور یخچال را چک کنید. اگر مشکل از سیم ها نیست باید سنسور را تعویض کنید.

ارور E2 یخچال ویرپول تقریبا شبیه ارور E1 است با این تفاوت که اینبار مشکل از سنسور فریزر است. برای حل این ارور باید همان اقدامات ارور E1 را برای سنسور فریزر انجام دهید.

این ارورها نشان دهنده وجود خرابی در سنسور دیفراست یخچال است که باعث می شود یخچال گرم باشد و سرمای کافی نداشته باشد. برای حل این ارور باید سنسور دیفراست تعویض شود.

کد خطای E5 یخچال ویرپول نشان می دهد که سنسور دیفراست فریزر خراب شده است. برای رفع این کد خطا باید سنسور فریزر تعویض شود.

ارور E6 یخچال ویرپول بیانگر وجود مشکلی در برد الکترونیکی اصلی یا برد الکترونیکی دیسپلی است برای حل این ارور باید هر دو برد به دقت بررسی شوند و در صورت نیاز تعویض شود.

هر دو ارور E7 و E8 نشان دهنده وجود نقصی در سنسور محیطی یخچال می باشد. با خراب بودن این سنسور یخچال قادر نیست دمای محیط یخچال را به طور صحیح تشخیص دهد.

کد خطای E9 نشان می دهد که دمای فریزر در حال بالا رفتن است که این باعث می شود فریزر عملکرد خوبی را نداشته باشد. برای حل این مشکل مطمئن شوید که درب فریز بسته است. علاوه بر این باید قطعه دیفراست فریزر را به طور کامل چک کنید.

کد خطای EE یخچال ویرپول بیانگر ایجاد نقصی در یخساز است. برای رفع این ارور باید یخساز را باز کنید و چک کنید.

کد خطای 01 یخچال ویرپول نشان می دهد که مخزن آب یا دیسپنسر آب دچار خرابی شده است. برای رفع این کد خطا باید مخزن آب و همچنین لوله های متصل به آن به طور کامل بررسی شود. ممکن است لوله ها مسدود شده باشند. اگر مشکل از این ها نبود احتمالا برد الکترونیکی اصلی مشکلی پیدا کرده است.

زمانی که کد خطای 02 بر روی نمایشگر ویرپول نمایش داده شود به این معناست که دمپر هوا خراب شده است. باید آن را تعویض کنید.

زمانی که ارور 03 و 04 نمایش داده می شود یعنی عملکرد فن تبخیر کننده یا فن کندنسور دچار اختلال شده است. برای حل این ارور تمامی سیم کشی ها و کابل های فن را چک کنید، اگر شل بودند محکم کنید. اگر باز هم ارور نمایش داده شد باید فن کندانسور را تعویض کنید.

کد خطای 05 یخچال ویرپول نشان دهنده وجود خرابی در سنسور فریزر می باشد. حتما سنسور فریزر را چک کنید و در صورت نیاز تعویض کنید.

با ارور 06 شما باید متوجه شوید که سنسور یخچال خراب شده است و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

ارور 07 یخچال ویرپول بیانگر این است که خرابی در هیتر یا المنت دیفراست اتفاق افتاده است. در صورتی که این ارور را نادیده بگیرید ممکن است اپراتور یخچال یخ زده شود و یخچال سرمای کافی نداشته باشد.

یکی از مهمترین ارورهای یخچال ویرپول، ارور 08 می باشد که نشان می دهد برد الکترونیکی یخچال خراب شده است. برای رفع این ارور حتما با نمایندگی مربوطه تماس بگیرید و از روشن خاموش کردن یخچال در این حالت جلوگیری کنید.

این ارور خرابی فن کمپرسور یا فن داخل یخچال را خبر می دهد. در بیش تر حالت ها زمانی که این ارور نمایش داده می شود اشکال از فن داخل یخچال بوده است. با این حال برای اینکه تشخیص دهید کدامیک از فن ها عیب دارد در ابتدا ببرسی کنید که با روشن بودن کمپرسور یا موتور یخچال فن آن نیز کار می کند یا نه. اگر فن کمپرسور کار می کرد خرابی از فن داخل یخچال است.

ارورهای ماشین لباسشویی ویرپول

کد خطاوضعیتقطعه مرتبط
F/Hپر نمی‌کندمجموعه شیر برقی ورودی اب
F/02زمان تخلیه زیاد استپمپ تخلیه
F/05مشکل سنسور دمای آبسنسور دما
F/06مشکل سرعت‌سنج موتورموتور، برد کنترل موتور
F/09سریز شدن آبمجموعه شیر برقی ورودی آب، میکروسویچ فشار سطح آب
F/10خیلی گرم شدن برد کنترل موتوربرد کنترل موتور، دسته‌سیم‌ها
F/11خطای ارتباط بین برد کنترل الکترونیکی و برد کنترل موتوربرد کنترل اصلی، برد کنترل موتور، دسته‌سیم‌ها
F/13خطای مدار دسپنسراجزاء مجموعه دیسپنسر
F/14خطای EEPROM برد کنترل اصلیبرد کنترل الکترونیکی اصلی
F/15خطای برد کنترل اصلیبرد کنترل اصلی
Sudکف زیادماده شوینده خیلی قوی (HE)
F/dLخطای قفل شدن دربمجموعه قفل درب
F/dUخطای باز شدن دربمجموعه قفل درب

 

در صورتیکه مشکل شما رفع نشده است جهت تعمیر ماشین لباسشویی خود با ما تماس بگیرید

در صورتی که به متخصص حرفه ای و با تجربه برای تعمیر برد لباسشویی و یخچال نیاز دارید ما میتوانیم در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنیم.

لطفا برای راهنمای یک سری از مشکلات برد الکترونیک برند ماشین لباسشویی یا یخچال فریزر خود را انتخاب کنید

نمایندگی اسنوا مشهد
نمایندگی اسنوا مشهد
نمایندگی دوو مشهد
نمایندگی دوو مشهد
نمایندگی سامسونگ مشهد
نمایندگی سامسونگ مشهد
نمایندگی ال جی مشهد
نمایندگی الجی مشهد
نمایندگی هیمالیا مشهد
نمایندگی هیمالیا مشهد
نمایندگی امرسان مشهد
نمایندگی امرسان مشهد
نمایندگی الکترو استیل مشهد
نمایندگی الکترو استیل مشهد
نمایندگی ایران شرق مشهد
نمایندگی ایران شرق مشهد
نمایندگی سینجر مشهد
نمایندگی سینجر مشهد
نمایندگی هایر مشهد
نمایندگی هایر مشهد
نمایندگی بلومبرگ مشهد
نمایندگی بلومبرگ مشهد
نمایندگی نگین مشهد
نمایندگی نگین مشهد
نمایندگی آرچلیک مشهد
نمایندگی آرچلیک مشهد
نمایندگی دیپوینت مشهد
نمایندگی دیپوینت مشهد
نمایندگی کرال مشهد
نمایندگی کرال مشهد
نمایندگی مدیا مشهد
نمایندگی مدیا مشهد
نمایندگی مجیک مشهد
نمایندگی مجیک مشهد
نمایندگی کنوود مشهد
نمایندگی کنوود مشهد
نمایندگی اسنوا مشهد
نمایندگی اسنوا مشهد
نمایندگی دوو مشهد
نمایندگی دوو مشهد
نمایندگی ال جی مشهد
نمایندگی الجی مشهد
نمایندگی سامسونگ مشهد
نمایندگی سامسونگ مشهد
نمایندگی هیمالیا مشهد
نمایندگی هیمالیا مشهد
نمایندگی هایر مشهد
نمایندگی هایر مشهد
نمایندگی کنوود مشهد
نمایندگی کنوود مشهد
نمایندگی کرال مشهد
نمایندگی کرال مشهد
نمایندگی مدیا مشهد
نمایندگی مدیا مشهد
نمایندگی امرسان مشهد
نمایندگی امرسان مشهد
نمایندگی مجیک مشهد
نمایندگی مجیک مشهد
نمایندگی سینجر مشهد
نمایندگی سینجر مشهد
نمایندگی دیپوینت مشهد
نمایندگی دیپوینت مشهد
نمایندگی آرچلیک مشهد
نمایندگی آرچلیک مشهد
نمایندگی بلومبرگ مشهد
نمایندگی بلومبرگ مشهد
نمایندگی الکترو استیل مشهد
نمایندگی الکترو استیل مشهد
نمایندگی نگین مشهد
نمایندگی نگین مشهد
نمایندگی ایران شرق مشهد
نمایندگی ایران شرق مشهد

گروه تک سرویس

تعمیر گاه تخصصی  انواع بردهای لباسشویی و یخچال در مشهد

تیم تک سرویس تعمیرات انواع بردهای لباسشویی و یخچال در مشهد ، ما برد های الکترونیکی لباسشویی و یخچال شما را در هر مدل و برندی توسط مجرب‌ترین تعمیرکاران در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر و سرویس می‌نمایم. ما حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا