تعمیر برد یخچال الکترواستیل مشهد

تعمیر برد الکترونیکی یخچال الکترواستیل

 یخچال دارای یک برد الکترونیکی تخصصی است که وظیفه ی این برد، کنترل و هدایت کار تمامی قطعات دیگر است. و هرگونه خرابی در این برد میتواند. بخشی از عملکرد  یخچال و کل عملکرد آن را مختل کند. همانطور که متوجه شدید. این قطعه از اهمیت فراوانی برخوردار است برای همین تاکید داریم که تعمیر آن را به یک تعمیر کار ماهر که به طور کامل با یخچال الکترواستیل آشنایی دارد بسپارید.

تعمیر برد یخچال الکترواستیل مشهد

تعمیرات برد الکترونیکی یخچال الکترواستیل

معمولاً دلیل کار نکردن صحیح قطعات موجود در یک دستگاه الکترونیکی به دلیل آسیب‌دیدن و معیوب شدن قطعات و لوازم الکترونیکی به کار رفته در آن دستگاه می باشد. امروزه  یخچال به عنوان یکی از اعضای جدا نشدنی هر خانه ای به حساب آمده و به عنوان یک وسیله الکترونیک پرمصرف درون خانه های ایرانی جای گرفته است و در صورتیکه این دستگاه پرمصرف دچار مشکل شود کارهای منزل به تعویق افتاده و مشکلاتی برای صاحب یخچال ایجاد می گردد. با توجه به اینکه ماشین لباسشویی و یخچال یک دستگاه الکترونیکی به حساب می‌آید اکثر قطعات به کار رفته در آن نیز الکترونیکی بوده و اکثر مشکلات فنی که در یخچال به وجود می آید مربوط به قسمت سیم کشی، پنل دیجیتال، صفحه کلید، سنسور ، تایمر ماشین لباسشویی و یخچال ، المنت، میکروسوئیچ درب، برد الکترونیکی  یخچال، سنسور و غیره و یخچال می باشد که هر یک از این ها نیاز به دانش کافی جهت تعمیر و یا تعویض دارند.

معمولا مشکلاتی که در قسمت های مختلف لباسشویی و یخچال پیش می آید می تواند مشکلات مربوط به قطعات الکترونیکی و یا مشکلات مکانیکی باشد در صورتی که شما نسبت به تعمیر و تعویض قطعات معیوب به موقع اقدام نمایید از ایجاد هزینه‌های بیشتر و یا صدمات جدی تر به  یخچال جلوگیری کرده و در بحث هزینه صرفه جویی زیادی خواهد شد.

تعمیر برد یخچال الکترواستیل مشهد

هزینه تعمیرات برد یخچال الکترواستیل

به هیچ عنوان هزینه های اعلامی از طرف تک سرویس به مشتری بالاتر از عرف بازار نمی باشد ما قطعا به این موضوع پایبند هستیم که رضایت مشتریان ما دلیل ماندگاری و رشد ما خواهد بود و آماده خدمت رسانی با بهترین قیمت به مشتریان عزیز خود هستیم همچنین بر اصل مشتری مداری تاکید داریم.

علل خرابی برد الکترونیکی یخچال الکترواستیل

برد الکترونیکی یخچال الکترواستیل معمولی از یک سری قطعات ریز و درشت شامل خازن ها، فیوز ها و غیره تشکیل می گردد. در صورتی که در قسمت برق ورودی دستگاه هرگونه نوسان اضافی ایجاد گردد باعث خرابی و سوختن قطعات به کار رفته در برد الکترونیک یخچال الکترواستیل شده و در نتیجه اگر میزان این نوسان زیاد باشد به سوختن کامل برد الکترونیکی یخچال خواهد انجامید. همچنین در صورتی که دستگاه دچار عیب و نقصی در کارکرد خود شده باشد و آب به قسمت برد الکترونیک ماشین لباسشویی و یخچال  نفوذ کند در این قسمت اتصالی به وجود آمده و سیم پیچی داخلی دچار اتصال شده و در نتیجه برد یخچال سوخته و از بین می رود. همچنین در مواردی خطر برق گرفتگی نیز وجود دارد این یکی از خطرات جانی می باشد که متوجه مصرف کننده از  یخچال گردد. از دیگر مواردی که ممکن است باعث خرابی و سوختن برد الکترونیک یخچال گردد ایجاد آتش سوزی در  یخچال می باشد که در این صورت برد الکترونیکی کاملا از بین رفته و دیگر قابل استفاده نبوده و یا قابل تعمیر نمی باشد.

البته در صورتی که مشکل از قطعات به کار رفته در برد الکترونیکی  یخچال الکترواستیل باشد و به عنوان مثال خازن و یا فیوزهای به کار رفته در برد الکترونیک یخچال احتیاج به تعویض و تعمیر داشته باشند می توان برد را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده نموده و در صورتی که خود برد بسوزد دیگر به فکر تعمیر آن نباشید و لازم است تا برد جدیدی را تهیه نموده و آن را بر روی  یخچال الکترواستیل نصب بنمایید تا  یخچال بتوانند مجدداً فعالیت نماید.  بهتر است در صورتی که قصد تهیه برد برای یخچال مدنظر خود را داریم حتماً یک برد الکترونیک ماشین لباسشویی و یخچال اورجینال و مناسب را تهیه نماییم چرا که در صورتی که برد الکترونیکی  یخچال الکترواستیل از کیفیت خوب و برند اورجینال بهره نبرده باشد هزینه های زیادی برای خرید مجدد برد شامل حالمان می شود.

ارورهای یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترواستیل

کد خطا R1

 نمایش این کد خطا و ارور نشان می‌دهد که در سنسور یخچال مشکل و ایرادی وجود دارد. در هنگام بروز این خطا چراغ MID چشمک می‌زند. این خطا می‌تواند مربوط به خرابی مدار برد کنترل دستگاه باشد.

کد خطا F3

 از دلایل بروز این کد خطا و ارور این است که المنت بیشتر از 85 دقیقه کارکرد داشته است. این کد خطا نشان می‌دهد که هیتر باید موردبررسی قرار گیرد و اینکه احتمالاً مدار برد دچار خرابی و مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد.

کد خطا C1

 نمایش این کد خطا و ارور نشان می‌دهد که سنسور برفک‌زدایی دچار مشکل شده است و زمانی که سنسور برفک‌زدایی 5 درجه باشد دستگاه این کد خطا را نمایش می‌دهد. برای برطرف کردن آن باید میزان اهم را بررسی کرد و یا اینکه آن را تعویض نمود و احتمال دیگر اینکه برد دستگاه خراب و نیاز به تعمیر دارد.

کد خطا D1

 این کد خطا و ارور نشان می‌دهد که سنسور برفک‌زدایی دچار عیب بوده و یا اینکه اتصال کوتاه رخ‌داده است. برای رفع آن باید سنسور تعویض گردد و یا اینکه مشکلی در برد به وجود آمده و برد نیاز به تعمیر دارد.

ارورهای یخچال‌فریزر الکترواستیل مدل ES27

کد خطا E1

بروز این کد خطا مربوط به سنسور یخچال می‌باشد. با بروز این خطا و ارور احتمال خرابی و یا قطعی سنسور وجود دارد و این خرابی و یا قطعی سنسور می‌تواند ناشی از خرابی مدار برد کنترل دستگاه باشد.

کد خطا E2

بروز این خطا و ارور نشان می‌دهد که سنسور فریزر دچار مشکل شده است و این مشکل براثر خرابی و یا قطعی سنسور دمایی فریزر به وجود آمده است و درنتیجه مدار برد کنترل دستگاه باید بررسی شود احتمالاً خرابی مربوط به مدار برد کنترل دستگاه می‌باشد و نیاز به تعمیر دارد.

کد خطا E3

 بروز این خطا و ارور نشان‌دهنده این است که سنسور او اپراتور دچار مشکل شده است و این مشکل می‌تواند براثر عوامل مختلفی باشد اول اینکه احتمال دارد مدار برد الکترونیک دستگاه خراب‌شده باشد و یا اینکه المنت خراب‌شده و همچنین ممکن است ترموفیوز خراب‌شده باشد. باید هریک از عوامل بررسی گردد.

کد خطا E4

این کد خطا و ارور مربوط به سنسور محیط است و نشان می‌دهد که یکی از قطعات المنت، ترموفیوز و یا مدار برد الکترونیک دچار خرابی شده است و نیاز به تعمیر دارد.

کد خطا E5

ارور e5در یخچال الکترو استیل بروز این ارور و خطا نشان می‌دهد که سیستم تبرید دچار ایرادشده است و این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی ازجمله متوقف شدن کار کمپرسور، وجود خرابی المنت، خرابی ترموفیوز باشد و یا اینکه سنسور او اپراتور و مدار برد دچار خرابی شده است.

کد خطا E6

علت ارور e6 در یخچال الکترو استیل مدل es27 بروز این ارور و خطا نشان می‌دهد که گرمای موجود در یخچال بیش از 15 درجه می‌باشد و این ایراد می‌تواند به دلیل وجود اشکال در گاز و یا دمپر کانال هوا باشد و یا اینکه او اپراتور یخ‌زده است.

کد خطا E7

 این ارور نشان می‌دهد که مشکلی در سرمای یخچال وجود دارد و سرمای یخچال زیر 4 درجه است و احتمالاً دمپر دچار ایرادشده است و یا اینکه کانال هوا شکسته است.

کد خطا E8

بروز این خطا نشان می‌دهد که مدار برد دچار خرابی شده است و مشکلی در ارتباط بین برد اصلی و برد صفحه‌نمایش وجود دارد.

کد خطا E9

 دلیل بروز این خطا مربوط به برفک‌زدایی می‌باشد. و ممکن است اشکال از خرابی المنت، خرابی در سنسور او اپراتور باشد و یا اینکه ترموفیوز سوخته باشد و درنهایت می‌تواند علت این باشد که مدار برد خراب‌شده و نیاز به تعمیر دارد.

کد خطا E10

 این ارور نشان‌دهنده مشکل در فن او اپراتور است . این مشکل می‌تواند براثر خرابی فن او اپراتور و نبود سرمای او اپراتور باشد و همچنین ممکن است برد نیز خراب‌شده باشد.

کد خطا E11

بروز این کد نشان‌دهنده اشکال در فن کندانسور است. این مشکل ممکن است براثر خرابی و مشکل در مدار برد نیز باشد.

کد خطا E12

 این خطا و ارور نشان می‌دهد که کابل دیتا ایراد دارد و یا اینکه مدار برد دچار خرابی شده است و ارتباط بین برد اصلی و برد صفحه‌نمایش دچار مشکل شده است.

کد خطا 0E

این خطا در انواع جدید یخچال‌فریزر می‌تواند به ایراد در فن اواپرتور اشاره داشته باشد. احتمال دارد که فن نیاز به تعویض داشته باشد و یا اینکه مدار برد دچار ایرادشده باشد.

کد خطا 1E

 این خطا می‌تواند از فن کندانسور باشد و عواملی مانند سوختگی فن دستگاه و یا مشکل در مدار برد باعث بروز این خطا شده باشد.

کد خطا 2E

 این خطا نیز در محصولات جدید مربوط به کابل دیتا و یا اینکه مدار برد دچار خرابی شده است می‌باشد و نشان می‌دهد که ارتباط بین برد اصلی و برد صفحه‌نمایش دچار مشکل شده است.

ارور یخچال تک الکترواستیل مدل ESR24

کد خطا E1

 بروز این اروز در یخچال تک مربوط به سنسور یخچال می‌باشد. این ایراد می‌تواند براثر خرابی و یا قطعی سنسور یخچال باشد و احتمال دارد مدار برد کنترل دستگاه خراب‌شده باشد.

کد خطا E3

این خطا مربوط به بروز مشکل در سنسور او اپراتور است و احتمال دارد که سنسور او اپراتور خراب‌شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد و اینکه احتمالاً مدار برد الکترونیک دستگاه و یا المنت و یا ترموفیوز دچار خرابی شده‌اند.

کد خطا E4

 این خطا نشان می‌دهد که ایرادی مربوط به سنسور محیط می‌باشد و ممکن است هر یک از قطعات المنت، ترموفیوز و یا مدار برد الکترونیم دستگاه دچار خرابی شده باشند.

کد خطا E5

 این خطا نشان می‌دهد که ایراد از سیستم تبرید است و احتمالاً المنت، ترموفیوز، سنسور او اپراتور و یا مدار برد دچار خرابی شده است.

کد خطا E9

 علت این خطا برفک‌زدایی است. این مشکل می‌تواند براثر خرابی در المنت یا سوختن ترموفیوز، خرابی در سنسور او اپراتور و یا خرابی در مدار برد باشد.

کد خطا F0

 این ارور نشان می‌دهد فن او اپراتور دچار خرابی شده است که این خرابی می‌تواند ناشی از سوختگی فن او اپراتور و یا قطع کابل فن و یا اینکه برد دچار خرابی شده است، باشد.

کد خطا F1

 دلیل بروز این خطا خرابی فن کندانسور است که ممکن است ناشی از آن باشد که کابل فن به کابین قطع‌شده و یا اینکه مدار برد اصلی دچار خرابی شده است.

کد خطا ER

 این ارور نشان‌دهنده وجود ایراد در برد اصلی دستگاه می‌باشد و این ایراد می‌تواند ناشی از خرابی مدار برد اصلی و یا خرابی برد صفحه‌نمایش باشد.

مقاله : ارور های یخچال الکترو استیل

ارور فریزر تک الکترواستیل مدل ESF24

کد خطا E2

بروز این خطا نشان می‌دهد که سنسور فریزر دچار ایرادشده است و ممکن است سنسور او اپراتور دچار خرابی شده باشد و نیاز به تعویض سنسور داشته باشید و یا اینکه خرابی مربوط به المنت، ترموفیوز و یا مدار برد الکترونیک دستگاه باشد.

کد خطا E4

 این ارور نشان می‌دهد که مشکل مربوط به سنسور محیط است و احتمالاً المنت، ترموفیوز، مدار برد الکترونیک دستگاه دچار خرابی شده است.

کد خطا E5

 این خطا مربوط به ایراد در سیستم تبرید می‌باشد و احتمالاً المنت، ترموفیوز، سنسور او اپراتور و یا مدار برد دچار خرابی شده‌اند.

کد خطا E9

 علت این ارور و خطا برفک‌زدایی است. احتمال دارد ترموفیوز سوخته باشد و یا اینکه سنسور او اپراتور و یا مدار برد دچار خرابی شده باشند.

کد خطا F0

 این ارور نشان می‌دهد که خرابی مربوط به فن او اپراتور است و ممکن است فن او اپراتور سوخته باشد و یا اینکه کابل فن قطع‌شده باشد و یا اینکه برد خراب‌شده باشد.

کد خطا F1

 علت این خطا این است که فن کندانسور دچار خرابی است. این مشکل می‌تواند به این دلیل باشد که مدار برد اصلی دچار خرابی شده است.

کد خطا ER

 این خطا نشان می‌دهد که برد اصلی دستگاه دچار ایرادشده است و احتمالاً مدار برد اصلی و یا برد صفحه‌نمایش دچار خرابی شده است.

برد یخچال الکترواستیل

در صورتی که به متخصص حرفه ای و با تجربه برای تعمیر برد لباسشویی و یخچال نیاز دارید ما میتوانیم در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنیم.

لطفا برای راهنمای یک سری از مشکلات برد الکترونیک برند ماشین لباسشویی یا یخچال فریزر خود را انتخاب کنید

نمایندگی اسنوا مشهد
نمایندگی اسنوا مشهد
نمایندگی دوو مشهد
نمایندگی دوو مشهد
نمایندگی سامسونگ مشهد
نمایندگی سامسونگ مشهد
نمایندگی ال جی مشهد
نمایندگی الجی مشهد
نمایندگی هیمالیا مشهد
نمایندگی هیمالیا مشهد
نمایندگی امرسان مشهد
نمایندگی امرسان مشهد
نمایندگی الکترو استیل مشهد
نمایندگی الکترو استیل مشهد
نمایندگی ایران شرق مشهد
نمایندگی ایران شرق مشهد
نمایندگی سینجر مشهد
نمایندگی سینجر مشهد
نمایندگی هایر مشهد
نمایندگی هایر مشهد
نمایندگی بلومبرگ مشهد
نمایندگی بلومبرگ مشهد
نمایندگی نگین مشهد
نمایندگی نگین مشهد
نمایندگی آرچلیک مشهد
نمایندگی آرچلیک مشهد
نمایندگی دیپوینت مشهد
نمایندگی دیپوینت مشهد
نمایندگی کرال مشهد
نمایندگی کرال مشهد
نمایندگی مدیا مشهد
نمایندگی مدیا مشهد
نمایندگی مجیک مشهد
نمایندگی مجیک مشهد
نمایندگی کنوود مشهد
نمایندگی کنوود مشهد
نمایندگی اسنوا مشهد
نمایندگی اسنوا مشهد
نمایندگی دوو مشهد
نمایندگی دوو مشهد
نمایندگی ال جی مشهد
نمایندگی الجی مشهد
نمایندگی سامسونگ مشهد
نمایندگی سامسونگ مشهد
نمایندگی هیمالیا مشهد
نمایندگی هیمالیا مشهد
نمایندگی هایر مشهد
نمایندگی هایر مشهد
نمایندگی کنوود مشهد
نمایندگی کنوود مشهد
نمایندگی کرال مشهد
نمایندگی کرال مشهد
نمایندگی مدیا مشهد
نمایندگی مدیا مشهد
نمایندگی امرسان مشهد
نمایندگی امرسان مشهد
نمایندگی مجیک مشهد
نمایندگی مجیک مشهد
نمایندگی سینجر مشهد
نمایندگی سینجر مشهد
نمایندگی دیپوینت مشهد
نمایندگی دیپوینت مشهد
نمایندگی آرچلیک مشهد
نمایندگی آرچلیک مشهد
نمایندگی بلومبرگ مشهد
نمایندگی بلومبرگ مشهد
نمایندگی الکترو استیل مشهد
نمایندگی الکترو استیل مشهد
نمایندگی نگین مشهد
نمایندگی نگین مشهد
نمایندگی ایران شرق مشهد
نمایندگی ایران شرق مشهد

گروه تک سرویس

تعمیر گاه تخصصی  انواع بردهای لباسشویی و یخچال در مشهد

تیم تک سرویس تعمیرات انواع بردهای یخچال در مشهد ، ما برد های الکترونیکی یخچال شما را در هر مدل و برندی توسط مجرب‌ترین تعمیرکاران در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر و سرویس می‌نمایم. ما حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا